ورزش

فرهادی: رمضانی روی من خطا کرد برای استقلال پنالتی گرفتند!/ حردانی قطعاً باید اخراج می‌شد/ ما برای برد به زمین آمده بودیم

مدافع صنعت نفت آبادان که بیژن حیدری خطای او را روی آرمان رمضانی اعلام کرد می‌گوید به هر حال تیم رقیب استقلال است و برایش پنالتی اعلام می‌کنند!


امیرحسین فرهادی در گفتگو با ایلنا در خصوص شکست صنعت نفت آبادان مقابل استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: تیم ما در وقفه لیگ برتر کلی تلاش کرد و توانستیم مقابل نساجی در زمین خودش برنده باشیم. تیم ما با کلی انگیزه به این مسابقه خانگی آمده بود تا مقابل استقلال برنده باشد. انصافاً آنها موقعیت جدی نداشتند و گروسیان دروازه‌بان ما جز کم کارترین بازیکن زمین بود، چرا که اجازه ایجاد موقعیت به رقیب ندادیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خطای او روی آرمان رمضانی که منجر به اعلام پنالتی و تک گل بازی شد، صحیح بود، گفت: صحنه آنقدر مشخص بود که جای هیچ ابهامی نبود. اما چون جایگیری بیژن حیدری مناسب نبود، این اتفاق افتاد و پنالتی اعلام کرد. آرمان رمضانی از پشت سر مرا هل داد و عکس صحنه خطا موجود است. پای من میان پاهای آرمان رمضانی است و روی من خطا شده، اما داور به سود حریف خطا اعلام کرد. هیچ برخوردی با رمضانی نداشتم و من در صحنه خطا شارژ شدم آنوقت به نفع آنها پنالتی اعلام می‌شود.  به هر حال آنها استقلال هستند و برایشان خطا و پنالتی اعلام شد.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اعتراض بازیکنان صنعت نفت به خطای صالح حردانی و اعتقاد به اخراج وی، تصریح کرد: در آن صحنه عباس بوعذار و یک بازیکن دیگر در حال ضد حمله بودند و ضمن اینکه مهدی ممی‌زاده هم به عنوان نفر سوم به این صحنه اضافه می‌شد. حردانی خطا کرد و داور بلافاصله کارت زرد نشان داد که دیگر ما انتظار کارت قرمز مدافع استقلال را نداشته باشیم! وقتی 3 بازیکن موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف پیدا میکنند اما حردانی نگذاشته این خطا شکل بگیرد چطوری داور کارت زرد نشان داده است؟

فرهادی در پایان گفت: با این تصمیمات اشتباه،  زحمات ما هدر رفت و با اینکه مستحق برد بودیم نهایتاً بازنده از زمین خارج شدیم. آنقدر تیم ما خوب بود که سرمربی حریف به روز بد تیمش اعتراف کرد و تیم ما با تفکر برد به زمین آمده بود و متاسفم که اینطور با تیم ما برخورد شد.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا