ورزش

حاتمی: فشردگی مسابقات کار را سخت می‌کند/ فیبا دوست دارد هواداران گرگانی را ببیند


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: فشردگی مسابقات غرب آسیا و لیگ داخلی کار را برای ما سخت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، پس از پیروزی تیمش مقابل الکرامه سوریه در رقابت‌های غرب آسیا، اظهار داشت: خدا را شکر که شرمنده هوادارن نشدیم. در حد و اندازه‌های خودمان نبودیم و باید در ادامه مسابقات شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی گفت: مسابقات به صورت فشرده برگزار می‌شود. این شرایط روی عملکرد تیم مل اثر منفی گذاشت؛ ما باید خود را برای لیگ داخلی و رقابت‌های غرب آسیا آماده نگه داریم، چون این دو رویداد با فاصله زمانی کمی برگزار می‌شود. باید اولویت‌بندی کنیم که برای کدام مسابقات بیشتر تمرین کنیم. 

 

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان عنوان کرد: تصور می‌کردیم که بازی با الکرامه آسان باشد، اما اینگونه نبود. بازیکن آمریکایی حریف در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشت و کارمان را سخت کرد.

حاتمی درمورد اینکه آیا احتمال دارد گرگان در بازی‌های پیش‌رو میزبان شود یا خیر، تصریح کرد: رایزنی‌هایی در این خصوص با فدراسیون جهانی بسکتبال انجام شده است. فکر می‌کنم فیبا هم علاقه‌مند باشد تا جمعیت و هواداران ما را ببیند.

حاتمی درخصوص بازی‌ با النفت عراق، اظهار داشت: فکر می‌کنم آن مسابقه سخت باشد. کار برای همه تیم‌ها سخت خواهد بود، چون تمام مسابقات شرایط خاص خود را دارند. قطعاً تلاش خواهیم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنیم. باید به گونه‌ای پیش برویم که از گروه‌مان صعود کنیم.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا