ورزش

رئیس بازنشسته فدراسیون والیبال به دنبال ریاست در آسیا

محمدرضا داورزنی که بازنشستگی را از سر گذارند و در فدراسیون والیبال ماندگار شده است مترصد حضور در انتخابات آتی کنفدراسیون آسیا است و در این زمینه نیم نگاهی به پست ریاست دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود ابلاغ حکم بازنشستگی و پس از کش و قوس‌های زیاد، محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال ماندگار شد. بدین ترتیب وی تا آبان ماه سال آینده که زمان دوره چهارساله اش به حساب می‌آید متصدی والیبال ایران خواهد بود.

بعد از آن قاعدتاً محمدرضا داورزنی به خاطر بازنشستگی منع تصدی پست ریاست را دارد اگرچه وی از حالا کسب جایگاه در والیبال آسیا و حتی ریاست آن را دنبال می‌کند.

وی امروز با یادآوری اینکه انتخابات کنفدراسیون آسیا معمولاً در دوران المپیک برگزار می‌شود اما ثبت نام کاندیداهای آن برای انتخابات آتی از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد، به تصمیم خود برای نام نویسی اشاره کرد و گفت: برای کسب رای در این انتخابات روابط پشت پرده و ارتباطات خیلی مهم است اما اگر فرصت فراهم شود شانس خود را امتحان می‌کنیم حتی برای ریاست کنفدراسیون آسیا.

داورزنی تاکید کرد: طبق اساسنامه فدراسیون جهانی والیبال، افراد می‌توانند تا ۷۲ سالگی برای ریاست کنفدراسیون‌های آسیایی و حتی جهانی کاندیدا شوند. بر همین اساس منعی برای کاندیدا شدن ندارم. من چند سال است که عضو هیات اجرایی آسیا هستیم و امیدوارم نگاه‌ها به ایران و کاندیدای آن خوب باشد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا