شهرستان ها

مبدأ به وجود آوردنده فتنه سال ۸۸ و اغتشاشات اخیر یکسان است

قزوین- مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران گفت: مبدأ به وجود آوردنده فتنه سال ۸۸ با منشأ اغتشاشات اخیر یکسان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رمضان شریف، در تجمع مردم قزوین به مناسبت روز بصیرت و یوم الله ۹ دی با بیان اینکه مقاومت ملت ایران دشمن را نا امید کرده است، اظهار کرد: مبدأ به وجود آوردنده فتنه سال ۸۸ با منشأ اغتشاشات اخیر یکسان است.

وی افزود: هدف اصلی دشمن از راه اندازی اغتشاشات اخیر از بین بردن آرمان‌های انقلاب‌اسلامی و دور شدن انقلاب از اهداف رفیع خود است.

مسئول روابط‌عمومی سپاه پاسداران تاکید کرد: دشمن امروز ایران، همان دشمن قدیمی است که گروهک‌های تروریستی همچون کومله در کردستان و جندالشیطان در سیستان‌و بلوچستان را بر علیه ملت ایران سازماندهی کرده و به دنبال تجزیه خاک و نابودی دستاوردهای ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه تلاش‌های دشمن بی نتیجه بوده آرمان‌های جمهوری‌اسلامی همچنان تابان و درخشنده است، تاکید کرد: فتنه انگیزی ها نه تنها ما را از اهداف خود دور نمی‌کند بلکه ملت را بیدارتر و بصیرتر از قبل می‌کند.

شریف با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و چهره‌های آن به الگویی برای ملت‌های بیدار و آزاده دنیا تبدیل شده اند، تصریح کرد: این الگو شدن و اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت تلاش‌ها و خون‌های مجاهدانه شهدای این مرز و بوم است.

وی تصریح کرد: دستاورد غرب برای براندازی و ایستادگی در برابر ملت ایران به جایی رسیده که رئیس جمهور فرانسه با یک خبرنگار خانم دون‌پایه دیدار می‌کند و یا رئیس‌جمهور کشوری چون آلمان، با یک بازیگر پرخاشگر ملاقات می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: ناکامی غرب در برابر ملت ایران و توهم آنها به جایی رسیده که رئیس گروهک مزدور و منافقی که خون ۱۷ هزار ایرانی را بر زمین ریخته را برای رئیس جمهوری ایران فردا انتخاب می‌کنند.

شریف تاکید کرد: جمهوری اسلامی از ابتدای حیات خود تا به امروز با دولت‌های جنایتکاری چون آمریکا، اسرائیل و انگلیس دست و پنجه نرم کرده و استحکام آن از تلاش براندازان در فضای مجازی و حقیقی قدرتمندتر است.

وی با بیان اینکه کشورهایی که روزی ایران را ضعیف تلقی می‌کردند امروز ایران را تهدید اصلی خود می‌دانند، اضافه کرد: اقتدار این کشور به جایی رسیده که دندان طمع متجاوزان به کشور را کشیده و خوب می‌دانند اگر دست از پا خطا کنند، چه اشتباه جبران نشدنی‌ای را تجربه کردند.

این مسئول با بیان اینکه ملت و مردم پشت این نظام هستند، ادامه داد: مردم ایران پای جان از این نظام و آرمان‌های مقدسش پاسداری می‌کنند و دشمن نیز این نکته را به خوبی فهمیده و درک کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی مظهر اقتدار آن هستند، ادامه داد: صهیونیست‌ها پاشنه آشیل قدرت آمریکا در خاورمیانه هستند اما ایران اسلامی مقتدرانه در برابر این پاشنه آشیل ایستاده است.

وی در پایان یادآور شد: دشمنان این ملت هیچ مبنای فکری برای عمل در میدان ندارند و بر همین اساس نیز همیشه در برابر این ملت شکست خورده اند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا