ورزش

واکنش علی شجاعی به ماجرای درگیری با عباس زاده

مدافع چپ پای نساجی با تمجید از عملکرد تیمش در جدال با تراکتور، ابراز امیدواری کرد برابر پرسپولیس نیز بتوانند نمایش خوبی به جا بگذارند.

به گزارش “ورزش سه”، نساجی در نمایشی جالب توجه توانست برابر تراکتور با دو گل به برتری دست یابد تا خود را مهیای جدال حساس با پرسپولیس کند. علی شجاعی درباره این بازی اینطور گفت: بازی خوبی بود و خدا را شکر که توانستیم برنده باشیم و جایگاه خودمان را بهتر کنیم.

وی که سابقه حضور در پرسپولیس را در کارنامه دارد، این هفته باید برابر تیم سابق خود قرار گیرد و در این خصوص گفت: بازی بسیار سختی است. تیم پرسپولیس تیمی باشخصیت است و امروز نیز برابر گل گهر برنده شدند و بازی سختی است و امیدوارم بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

شجاعی درباره اعتراض دو تیم به عملکرد داوری در جریان بازی گفت: داوری کارش را خوب انجام داد و صحنه خاصی نبود. اعتراض که بود اما صحنه خاصی که علیه دو تیم باشد قطعا وجود نداشت.

شجاعی در واکنش به سوالی درباره دلیل درگیری لفظی اش با محمد عباس زاده، مهاجم مازنی تیم تراکتور در جریان بازی گفت: نه، اصلا. محمد آقا بزرگتر من است و در نساجی هم کاپیتان من بود و اصلا چیزی نبود. درگیری خاصی نبود. محمد در آن صحنه یک ضربه به من زد که خیلی زود هم موضوع حل شد و چیز خاصی نبود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا