جامعه

اتمام چهار پروژه عمرانی در منطقه ۸ شهرداری تهران

تنهایی خبر داد

شهردار منطقه ۸ شهرداری تهران از اتمام چهار پروژه عمرانی در این منطقه خبر داد و گفت: ظرفیت بازار و میادین سطح منطقه بررسی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حضور علی خضریان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سعید بشیری معاون هماهنگی امور عمرانی شهرداری تهران و فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ شهرداری تهران مسائل و مشکلات محله نارمک و محلات پیوسته این منطقه بررسی شد.

در این دیدار بدون واسطه که بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ شهرداری تهران بعد از تسلیت و گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گزارشی از اقدامات عمرانی و پروژه‌هایی در دست اقدام در منطقه ۸ و پیشرفت فیزیکی آن‌ها ارائه کرد و گفت: با توجه به تأکیدات شهردار تهران مبنی بر ضرورت افزایش سرانه‌های شهری، با تلاش مستمر همکارانم در راستای افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های اولویت دار منطق ۱۴ پروژه غیر مستمر احداثی در سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار داده شد.

شهردار منطقه ۸ شهرداری تهران به جانمایی این پروژه‌ها بر اساس نیازسنجی و امکان‌سنجی محلات اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون پروژه‌های بوستان مهتاب، پل عابر پیاده مسیل باختر اتمام یافته و چهار پروژه پارکینگ شهید مدنی، احداث و توسعه پایانه‌های و پارک‌سوارهای درون شهری سه راه تهرانپارس، احداث مخزن و تصفیه خانه مکانیزه، احداث مخزن بوستان امدادگران تا پایان بهمن ماه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی بر ضرورت افزایش سرانه‌های خدماتی به ویژه میادین میوه و تره‌بار تاکید کرد و گفت: ظرفیت بازار و میادین سطح منطقه بررسی شده و در همین راستا احداث چهار بازار میوه و تره‌بار نقاط مختلف در منطقه پیشنهاد شده است.

در ادامه این نشست مردمی که غروب روز دهم دی ماه با حضور جمعی از نمازگزاران و شهروندان منطقه ۸ شهرداری تهران انجام شد، شهروندان منطقه به صورت رودررو با نماینده خود در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهری سخن گفتند و درخواست‌های کتبی نمازگزاران دریافت و مطالبات آن‌ها پیگیری شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا