ورزش

هدف جدید النصر مشخص شد: لوکا مودریچ!

مدیران النصر در حال بررسی شرایط جذب لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، هستند.

به گزارش “ورزش سه”، پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر باعث شده که این باشگاه اعتماد به نفس بالایی پیدا کند و در پی جذب بازیکنان بزرگ دیگری باشد. 
رونالدو پس از فسخ قرارداد دو طرفه با منچستریونایتد و علیرغم داشتن پیشنهاداتی از لیگ فوتبال آمریکا، تصمیم گرفت که پیشنهاد 200 میلیون یورو در سال النصر را بپذیرد و به این باشگاه ملحق شود. 
پیش از این گفته شده بود که این باشگاه قصد دارد بازیکنانی مانند سرخیو راموس و سرخیو بوسکتس را نیز به خدمت بگیرد و شرایط آنها را زیر نظر دارد و حالا نام بازیکن جدیدی که پیش از این سابقه بازی در کنار رونالدو را داشته مطرح شده است. 

1742723

روزنامه اسپانیایی مارکا که مدت‌ها قبل از علاقه این باشگاه به جذب رونالدو خبر داده بود، حالا مدعی شده است که مدیران این باشگاه در حال بررسی شرایط به خدمت گرفتن لوکا مودریچ هستند و امید دارند که بتوانند او را نیز مانند رونالدو با پیشنهادی وسوسه انگیز به لیگ عربستان ببرند. 
با این حال، بسیار بعید به نظر می‌رسد که آنها موفق به انجام این انتقال شوند چون این هافبک کروات همچنان در سطح اول فوتبال اروپا توپ می‌زند و مدیران رئال نیز مشتاق هستند که قرارداد او را برای حداقل یک فصل دیگر تمدید کنند. 
به این ترتیب مودریچ فعلا تصمیمی برای جدا شدن از رئال مادرید و حضور در لیگ عربستان ندارد و تلاش النصر در این زمینه فایده نخواهد داشت. 
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا