ورزش

دلیل غیبت ستاره‌های رئال: اهمیت لالیگا و سوپرجام

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که ستارگان این تیم بهتر است برای بازی برابر ویارئال و سوپرجام اسپانیا آماده باشند.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید امشب باید در چارچوب مرحله یک شانزدهم جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه خانگی کاسرنیو برابر این تیم قرار بگیرند. 
کاسرنیو در لیگ دسته چهارم فوتبال اسپانیا حضور دارد و به نظر نمی‌رسد که حریف چندان سرسختی برای رئال مادرید در دیدار امشب باشد و همین موضوع باعث شده که آنچلوتی با توجه به فشردگی دیدارهای تیمش در چند هفته آینده به بسیاری از بازیکنانش استراحت دهد. 
بازیکنان مهمی چون کریم بنزما، لوکا مودریچ، تونی کروس، داوید آلابا، فرلان مندی، تیبو کورتوا، دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور در این دیدار حضور نخواهند داشت. 

1746510

هرچند گفته می‌شود بعضی از آنها مصدومیت جزئی داشته و در حال طی کردن روند درمان هستند اما در هر حال کارلتو معتقد است که دیگر بازیکنان تیمش می‎‌توانند از پس رویارویی با کاسرنیو بربیایند و ترجیح داده که به بازیکنان اصلی ترکیبش در این دیدار استراحت دهد. 
رئال مادرید روز شنبه باید دیدار حساسی را برابر ویارئال در لالیگا برگزار کند که با توجه به هم امتیاز شدن با بارسلونا در صدر جدول از اهمیت بسیاری برای آنها برخوردار است تا بتوانند به از دست دادن امتیاز شاگردان ژاوی و پس گرفتن صدر از این تیم امیدوار باشند. 
برگزاری دیدار سوپرجام اسپانیا نیز موضوع دیگر مدنظر این مربی است که به دنبال کسب اولین جام این فصل برای تیمش خواهد بود و ترجیح می‌دهد که بازیکنان کلیدی‌اش را در آن مسابقات سرحال‌تر در اختیار داشته باشد. 
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا