ورزش

جواب منفی مورینیو به پرتغال: زیدان و انریکه در نوبت

یک رسانه پرتغالی اعلام کرد ژوزه مورینیو نشستن روی نیمکت تیم ملی پرتغال به عنوان سرمربی را رد کرده و حالا گزینه‌های فدراسیون این کشور زین‌الدین زیدان و لوئیس انریکه هستند.

به گزارش “ورزش سه”، روزنامه پرتغالی آبولا مدعی شد ژوزه مورینیو، سرمربی آاس رم، بعد از درخواست‌های متعدد فدراسیون فوتبال این کشور برای پذیرفتن پست سرمربی‌گری در تیم ملی این کشور در نهایت جواب قطعی خود را اعلام کرده و به پرتغالی‌ها گفته به هیچ وجه حاضر نیست این پست را بپذیرد.

آبولا می‌گوید مورینیو قصد دارد تا اطلاع ثانوی روی کار فعلی‌اش در جالوروسی تمرکز داشته باشد و با اینکه فدراسیون پرتغال علاقه زیادی به امضای قرارداد با او داشت تا جانشین فراندو سانتوس شود اما آقای خاص در نهایت تصمیم خود را گرفت و پاسخ منفی داد.

1788177

اما به گزارش این روزنامه فدراسیون پرتغال همچنان به صورت کامل از راضی کردن مورینیو ناامید نشده است و تا قبل از تابستان سعی می‌کند به مذاکره با او ادامه بدهد. پرتغالی‌ها باید تا تابستان آتی سرمربی جدیدی انتخاب کنند.

با اینکه مورینیو اولویت اول پرتغالی‌ها است ولی آنها چند گزینه دیگر را هم در نظر دارند تا در صورتی که از استخدام مورینیو قطعا ناامید شدند به سراغ آنها بروند. آبولا از زین‌الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، و لوئیس انریکه، سرمربی سابق اسپانیا در جام جهانی قطر، به عنوان گزینه‌های بعدی پرتغال اسم برده است.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا