شهرستان ها

سردار سلیمانی دلداده مکتب سرخ حسینی بود

گرگان- رئیس سازمان قضائی گلستان گفت: سردار سلیمانی سرباز ولایت و دلداده مکتب سرخ حسینی و عاشورا است که با عروج معنوی خود دل‌ها را مملو از تلالو ایمان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلام الواری پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تجلیل از مادران و خانواده شهدای سازمان قضائی نیروهای مسلح گلستان اظهارکرد: مادران شهدا به عنوان الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی همواره شایسته تقدیر و ستایشگری هستند.

رئیس سازمان قضائی گلستان افزود: خلوص و تلاش مادران شهدا در تربیت فرزندان شهیدشان برای مادران جامعه اسلامی الگوی بی بدیلی است که باید به جامعه معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه شهدا نسل فراموش نشدنی انقلاب اسلامی هستند، بیان کرد: تکریم و احترام به مادران، پدران، همسران و خانواده شهید در واقع تکریم به جایگاه شهید و ترویج فرهنگ شهادت است.

الواری تصریح کرد: مادران شهید با پرورش جوانان پاک و مؤمن علاوه بر شهید، خود و خانواده خود را به درجات تعالی و کمال دینی و انسانی سوق دادند.

رئیس سازمان قضائی گلستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه رفیع سپهبد شهید سلیمانی، گفت: سردار ابوالفضلی ما با پیکر اربا اربای خود و همراهان شهیدش جوش و خروشی حسینی در کشور دمید و فضای کشور را آسمانی کرد.

وی گفت: خون مطهر و به ناحق ریخته او باری دیگر ثابت کرد که انقلاب زنده است و به پویایی خود ادامه می‌دهد.

الواری تاکید کرد: سردار سلیمانی سرباز ولایت و دلداده مکتب سرخ حسینی و عاشورا است که با عروج معنوی خود دل‌ها را مملو از تلالو ایمان کرد.

شایان ذکر است در این مراسم از مادر شهید حسن علیخانی، دختر قاضی شهید محمد علی میری، برادر شهیدان حسن و علی کریم آبادی و برادر شهید حسین مقصودلو از شهدای سازمان قضائی نیروهای مسلح استان گلستان تقدیر شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا