ورزش

تلاش تن‌هاخ برای تکرار نشدن یک تجربه در آژاکس

با تایید اریک تن‌هاخ، منچستریونایتد یک دروازه‌بان جدید به خدمت می‌گیرد. اما علت اضافه شدن یک گلر به فهرست بازیکنان یونایتد چه بوده است؟

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد تایید کرد که جک باتلند به زودی با این باشگاه قراردادی رسمی امضا خواهد کرد. باتلند 29ساله دروازه‌بانی است که از کریستال‌پالاس راهی یونایتد می‌شود.

1788527
جک باتلند

اریک تن‌هاخ به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان جدید را تایید کرد و گفت از قطعی شدن انتقال او راضی است چرا که تیمش به سه دروازه‌بان خوب نیاز دارد.

تن‌هاخ تا پیش از شروع جام جهانی قطر سه دروازه‌بان یعنی داوید دخیا، تام هیتن و مارتین دوبراووکا را در فهرست بازیکنانش داشت اما در پایان تورنمنت قطر دوبراوکا به عنوان بازیکن قرضی به نیوکسل پیوست و سرمربی هلندی به مدیران باشگاه هشدار داد باید هر چه سریعتر جای خالی او پر بشود.

تن‌هاخ در این باره به خبرنگاران گفت:” ما دروازه‌بانهای جوانی داریم که خوب کار می‌کنند ولی چون در بازی‌های زیادی به میدان می‌رویم به سه دروازه‌بان باتجربه نیاز داریم. اگر شرایطی بحرانی پیش بیاید ما باید همیشه یک گلر باتجربه درون دروازه داشته باشیم. شکی نیست که داوید دخیا گلر شماره یک ما است و من از او خیلی راضی‌ام. ولی ممکن است اتفاقی برای داوید بیفتد و ما باید برای چنین شرایطی آماده باشیم”.

1788528

سرمربی هلندی یونایتد در ادامه صحبتهایش گفت نمی‌خواسته اتفاقی که در آژاکس برای تیمش افتاده بود را یک بار دیگر تجربه کند. او گفت:” من سال گذشته در آژاکس شرایطی داشتم که سه دروازه‌بان ما مصدوم شدند. تیمی که برای فتح جام تلاش می‌کند به هیچ وجه نباید با این شرایط روبرو شود. برای همین نمی‌خواستیم دروازه‌بان جوان به خدمت بگیریم کما اینکه خودمان گلرهای جوان داریم. نمی‌شود از یک دروازه‌بان جدید انتظار داشت در شرایط حساس بار تیم را به دوش بکشد”.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا