ورزش

هیچکس جای خالی عباس‌زاده را حس نکرد

محمد عباس‌زاده، مهاجم تراکتور، به دلیل دریافت کارت‌ زرد در بازی نساجی، مسابقه امروز تیمش مقابل استقلال را از دست داده بود.

به گزارش ورزش سه، بهترین گلزن تراکتور در رقابت‌های این فصل لیگ در شرایطی این بازی را از دست داد که می‌توانست با گلزنی مقابل استقلال، شرایط خود را در جدول گلزنان بهتر کند و بالاتر از لوکادیا قرار بگیرد. با این حال او از حضور در این مسابقه و جدال با دو مدافع وسط استقلال محروم بود و پاکو خمس، سرمربی تراکتور، رضا اسدی را به عنوان مهاجم نوک، جایگزین او کرده بود‌

اسدی که در این مسابقه در همان لحظات اول و در دقیقه ۲، فرصتی عالی برای گشودن دروازه‌ استقلال به دست آورد، با دخالت موثر سیلوا، این توپ را از دست داد تا نامش به عنوان گلزن اول بازی ثبت نشود. با این حال تحرک مناسب او، حضورش در بین دو مدافع و مزاحمت دائمی و پرسش روی دو دفاع بلند قامت استقلال، روز سختی را برای بازیکنان حریف رقم زد. ضمن اینکه او به خوبی از سوی ریکاردو آلوز، صفا هادی، مدافعان چپ و راست و همچنین محمد قنبری حمایت می‌شد تا روز خوبی را در ورزشگاه بنیان دیزل پشت سر بگذارد.

با این وصف اگرچه خبری از محمد عباس‌زاده نبود اما با توجه به شکل بازی تراکتور و دو گل محمد قنبری، کسی هم یاد آقای گل لیگ نیفتاد. در حالی که از دست دادن مهاجمی با کیفیت و البته کارنامه عباس‌زاده می‌تواند برای هر تیمی دشوار و باعث ایجاد هزینه در طول مسابقه باشد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا