سیاسی

برگزاری همایش «یاران سلیمانی»/ کدخدایی: راه شهید سلیمانی باید ادامه پیدا کند


دومین همایش «یاران سلیمانی» گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت تهران امشب با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، دومین همایش «یاران سلیمانی» گرامیداشت شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع امنیت تهران امشب جمعه (۱۵ دی‌ماه) با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران سردار محمد حسین زاده کمند معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، عباسعلی کدخدایی عضو شورای نگهبان و جمعی از اعضای شورای شهر تهران در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام موسوی مطلق کارشناس مسائل مذهبی در این همایش گفت:  یکی از تلخ ترین خاطرات مسئولین مربوط به دفاع از حرم این است که افراد فراوانی به آنها مراجعه می کنند تا جان خود را فدای دفاع از اهل بیت و حرم بکنند.

وی ادامه داد: تاریخ ثابت کرده که محبت پیامبر و اهل بیت، دین را نگه داشته است.

کدخدایی: راه شهید سلیمانی باید ادامه پیدا کند

عباسعلی کدخدایی عضو شورای نگهبان و مسئول پیگیری حقوقی پرونده ترور شهید سلیمانی نیز در این همایش گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک مکتب است. شهید عزیز ما یک الگو برای جامعه بشری و جامعه خودمان و مردم منطقه باشد.

وی افزود: شهید سلیمانی یک الگو در رفتار شخصی نیز است که همه خاطرات بسیاری را شنیده اند و با رفتار و سلوک مردمی سردار دل‌ها آشنایی دارند. به همین دلیل، مشاهده کردیم که همه اقشار مردم در روز تشییع پیکر همراهی باشکوهی را داشتند.

عضو شورای نگهبان با بیان اینکه راه شهید سلیمانی نباید پایان پذیری داشته باشد و باید ادامه پیدا کند، تصریح کرد: هم الگوی رفتاری و شخصیتی ایشان و هم مبارزه با استکبار که با همت آن عزیز و مخصوصاً سردار قاآنی در سایه عنایات خداوند و با هدایت های مقام معظم رهبری ادامه دارد.

در این مراسم، خانواده های شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت تهران حضور دارند.

در حال تکمیل…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا