شهرستان ها

آبرسانی به ۵۸روستای محروم کرمانشاه تا پایان سال جاری انجام می‌شود

کرمانشاه- جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال جاری به ۵۸ روستای محروم استان کرمانشاه آبرسانی دائم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مسعود قنبری بعد از ظهر شنبه در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی به روستاهای بخش کوزران که با حضور مسئولان محلی و مردم این منطقه برگزار شد با تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: بسیج سازندگی امروز به مناسبت دهه مقاومت به صورت همزمان در روستاهای محروم سراسر کشور سه هزار و پنجاه طرح و پروژه را اجرا و مورد بهره برداری قرار داد.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در استان کرمانشاه، افزود: دهستان هفت آشیان در بخش کوزران شامل ۱۸ روستا است که امروز با افتتاح مجتمع آبرسانی این دهستان، چهار روستای آن از نعمت آب شرب آشامیدنی برخوردار می‌شوند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: پروژه آبرسانی دائم به مابقی روستاهای این دهستان و همچنین بخش قلعه حسن خان تا دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

قنبری خاطرنشان کرد: همچنین ۵۸ روستا در شهرستان اسلام آباد غرب، سنقر و کلیایی و بخش سرفیروز آباد نیز از نعمت آب شرب آشامیدنی سالم محروم هستند که تلاش می‌کنیم در راستای محرومیت‌زادیی از چهره روستاهای استان تا پایان سال جاری پروژه آبرسانی دائم به این روستاها نیز به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با افتخار به مردم خدمت کنند، افزود: امروز بعد از گذشت ۴۳ سال از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی زیبنده نیست روستاهای ما از نعمت آب سالم آشامیدنی محروم باشند.

قنبری با بیان اینکه مردم از ابتدای انقلاب تاکنون همواره پای انقلاب بوده و هر وقت نیاز بود در همه عرصه‌ها نقشی پر رنگ و حضوری پرشکوه داشته‌اند، گفت: مسئولان باید برای عمل به وظایف و خدمت گذاری به این مردم در میدان حاضر باشند و غبار فقر را از چهره مناطق محروم و کم برخوردار پاک کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان کرد: ما به دنبال یک ایران قوی، مقتدر، امن و پیشرفته هستیم و این امر نیز تنها با کار، کوشش و از خودگذشتگی میسر می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا