شهرستان ها

پروژه محرومیت‌زدایی در آرادان اجرا می‌شود

آرادان- استاندار سمنان از اجرای پروژه محرومیت زدایی در آرادان خبر داد و گفت: در قالب این طرح چهار هزار متر خط لوله انتقال گاز و آب رسانی در روستاهای شهرستان اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی شامگاه شنبه در جمع مردم الیکایی به میزبانی مسجد این روستا در آرادان با بیان اینکه یک طرح محرومیت زدایی امروز با حضور مسئولان در این منطقه کلنگ زنی شد، تاکید کرد: ارتقای خدمت رسانی به مردم منطقه، محور این طرح است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی و گروه‌های بسیج و جهادگران سپاه مجری طرح هستند، تاکید کرد: امروز همزمان با سایر نقاط کشور بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه محرومیت زدایی در استان کلنگ زنی و بعضاً اجرایی شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز محرومیت زدایی در منطقه اُبّه الیکایی‌ها و میرزا علی آقایی‌ها با همراهی سپاه پاسداران که در همه صحنه‌ها پیشتاز هستند، انجام می‌گیرد، تاکید کرد: این منطقه به مدت ۳۰ سال در حریم شهر قرار داشته و امروز بحث محرومیت زدایی در این بخش انجام خواهد گرفت.

هاشمی با بیان اینکه در محرومیت زدایی این منطقه چهار کیلومتر لوله آبرسانی و گازرسانی اجرایی می‌شود، تاکید کرد: سه گروه جهادی رسالت اجرای طرح را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه مردم منطقه به زودی طعم شیرین افتتاح و بهره برداری از این طرح‌های محرومیت زدایی را خواهند چشید، گفت: در بحث محرومیت زدایی، پروژه‌ها با سرعت و دقت صورت گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم کلنگ زنی طرح محرومیت زدایی را اقدامی مهم در آرادان دانست و گفت: این برنامه در راستای محرومیت زدایی و گره گشایی از کار مردم انجام می‌شود.

اردشیر مطهری با بیان اینکه هیچ جهادی بالاتر از گره گشایی از مشکلات مردم نیست، تاکید کرد: دولت سیزدهم، دولت جهادی و پرتلاش بوده و در راستای رفع مشکلات و گره‌های مردم و بهبود معیشت مردم گام بر می‌دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا