شهرستان ها

عدم همکاری پارک علم و فناوری برای تعهد اشتغال در نیر

نیر- فرماندار شهرستان نیر گفت: پارک علم و فناوری استان اردبیل هیچ اقدامی برای تحقق تعهد اشتغال برای ۱۰ نفر در شهرستان انجام نداده است که ضرورت دارد شفاف سازی در این زمینه انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی عصر یکشنبه در جلسه هفتگی کارگروه اشتغال، سرمایه گذاری و تولید دانش بنیان شهرستان نیر اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان اردبیل هیچ اقدامی برای تحقق تعهد اشتغال برای ۱۰ نفر در شهرستان انجام نداده است که ضرورت دارد شفاف سازی در این زمینه انجام شود.

وی با بیان اینکه مقرر شده است تا لیست کامل افرادی که امسال برای آنها اشتغال ایجاد شده جمع‌آوری شود، گفت: برای راستی آزمایی تحقق تعهد اشتغال این شهرستان به زودی اعضای کارگروه کمیته نظارت بر تسهیلات پرداختی لیست معرفی شده اشتغال را بررسی خواهند کرد تا میزان تسهیلات پرداخت شده و اشتغال ایجاد شده را به طور دقیق احصا کنند.

فرماندار شهرستان نیر گفت: برای پاسخگویی به اشتغال متقاضیان ساکن شهرستان در پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری بخشی ایجاد شده که متقاضیان ساکن شهرستان در آن ثبت‌نام کنند که اولویت اشتغال برای این افراد خواهد بود.

محمدی خاطر نشان کرد: لیست طرح‌های دارای مجوز بهره‌برداری که راکد شده و یا نیمه فعال است نیز احصا شده و دستگاه‌های اجرایی برای فعال سازی آنها باید برنامه خود را ارائه کنند.

وی افزود: همچنین قرار است دستگاه‌های اجرایی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی طرح‌های سرمایه‌گذاری در حال احداث خود را پیگیری کنند تا به طور کامل به بهره برداری برسد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا