جامعه

امداد رسانی به سرنشینان ۳۲ خودرو گرفتار در کولاک خراسان رضوی

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اعلام کرد؛

مشهد ـ سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نیروهای هلال احمر خراسان رضوی به سرنشینان ۳۲ خودرو گرفتار در کولاک جاده‌های استان امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی اظهار کرد: نیروهای هلال احمر از ساعت ۱۹ شب گذشته تا ۹ صبح امروز به سرنشینان ۳۲ خودرو گرفتار در کولاک جاده‌های استان امدادرسانی کردند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی و برف و بوران در جاده‌های شمال، شمال شرق، غرب و بخشهایی از جنوب استان اعلام آماده باش کامل به تمامی شعب هلال احمر استان ابلاغ شد.

وی با بیان این که شعب درگیر امدادرسانی در برف کولاک طی دیشب و امروز صبح شهرستانهای کلات و تربت جام بودندt ادامه داد: در نخستین حادثه ۲ خودرو در برف گرفتار شدند که از مجموع هفت نفر سرنشین این ۲ خودرو به چهار نفر در محل امدادرسانی شد و یک نفر به دلیل سرمازدگی و مصدومیت ناشی از آن به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافت.

رفیعی گفت: همچنین در جاده مشهد به قوچان به دلیل وقوع مه و کولاک تعداد ۳۰ خودرو به دلیل عدم امکان ادامه مسیر در کنار جاده توقف کردند که جیره‌غذایی شامل خرما و بیسکویت و آب معدنی بین تمامی ۸۵ سرنشین آن توزیع شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: هم اکنون جاده‌ها باز و تردد برقرار است و خوشبختانه همکاری خوب اداره راهداری و اقدام به موقع در برف روبی و بازگشایی مسیرها شایسته قدردانی است.

وی ادامه داد: هلال احمر خراسان رضوی هم اکنون ۳۱ پایگاه ثابت و موقت جاده‌ای دارد که در هر کدام یک تیم به کمک پنج امدادگر و نجاتگر در حال امدادرسانی به مسافران هستند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا