شهرستان ها

صدور حکم اعدام برای پوریا جواهری صحت ندارد

کامیاران- رئیس کل دادگستری کردستان گفت: برای «پوریا جواهری» قرار بازداشت به اتهام محاربه صادر شده و پرونده این شخص در دادگستری شهرستان کامیاران در حال رسیدگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسینی عصر امروز در خصوص مطلب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص متهم «پوریا جواهری» به خبرنگاران اظهار داشت: این شخص در جریان اغتشاشات مورخ ۲۴ آبان ماه سال جاری در شهرستان کامیاران با اسلحه ساچمه‌ای به سمت مأمورین انتظامی، شلیک نموده است.

حجت الاسلام حسینی افزود: پس از تحقیقات صورت گرفته توسط مراجع اطلاعاتی شهرستان کامیاران و با دستور قضائی، این شخص در مورخ ۸ آذرماه بازداشت شد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان تشریح کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه اول بازپرسی، به شلیک به سمت مأمورین اقرار نموده و اذعان کرد که اسلحه را از فرد دیگری دریافت نموده که آن فرد نیز با دستور قضائی بازداشت شده است.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: برای «پوریا جواهری» قرار بازداشت به اتهام محاربه صادر شده و پرونده این شخص در دادگستری شهرستان کامیاران در حال رسیدگی است.

شایان ذکر است که در جریان اغتشاشات مورخ ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۱ شهرستان کامیاران، یک نفر از مأمورین به شهادت رسیده و تعداد ۳۰ نفر از مأمورین نظامی و انتظامی مجروح شدند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا