ورزش

مهاجمان تراکتور، زنگ خطر دوباره برای استقلال

تراکتور هفته گذشته در شرایطی موفق به شکست استقلال شد که محمد عباس زاده را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و کاوه رضایی هم صد در صد آماده نبود.

به گزارش”ورزش سه”، خمز اما برای بازی روز پنج شنبه می تواند حساب بیشتری روی این دو مهاجم باز کند. محمد عباس زاده محرومیتش پایان یافته و از ابتدا می تواند به عنوان تک مهاجم تراکتور به میدان بیاید. او بهترین گلزن تراکتور و بازی ها است. هم چنین شرایط فنی و فیزیکی کاوه رضایی بهتر شده و در بازی روز پنج شنبه دو تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور می تواند، مدت زمان بیشتری برای تیمش بازی کند. صحبت ازاین بود که کاوه رضایی با باز شدن پنجره زمستانی اردوی تراکتور را لغو و به تیم استقلال خواهد پیوست اما این اتفاق رخ نداد تا کاوه رضایی هم چنان پیراهن تراکتور را برتن داشته باشد و این هفته هم برای شکست تیم سابقش تلاش کند.

بازگشت محمدعباس زاده و کاوه رضایی به ترکیب تراکتور بدین معنی است که این تیم در بازی تهران با توان تهاجمی بیشتری بازی خواهد کرد و استقلال اگر در فاز دفاعی خوب ظاهر نشود، به طور حتم برای پیروزی در این دیدار و صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازی ها کار سختی پیش رو خواهد داشت.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا