ورزش

کریستیانو رونالدو در هتل بتیس در ریاض (عکس)

کریستیانو رونالدو شب گذشته میهمان ویژه اردوی رئال بتیس در ریاض بود.

به گزارش “ورزش سه”، رئال بتیس از روز گذشته و برای حضور در سوپرجام اسپانیا در ریاض عربستان حضور دارد. بتیس فردا شب باید در نیمه نهایی این رقابت ها برابر بارسلونا قرار بگیرد و در صورت پیروزی، با برنده دیدار رئال مادرید و والنسیا دیدار خواهد کرد.

1790370

شب گذشته کریستیانو رونالدو به هتل بتیسی‌ها رفت و هدف او دیدار با هم‌تیمی‌اش در تیم ملی پرتغال یعنی ویلیام کاروالیو بود. کاروالیو چند فصلی است که برای بتیس بازی می کند و در تیم ملی پرتغال نیز 80 بازی ملی دارد که تقریبا در اکثر آنها کنار رونالدو به میدان رفته است. او شب گذشته عکسی از خود و رونالدو در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد تا مشخص شود که فوق ستاره جدید النصر در هتل رئال بتیس حضور دارد. 

1790371

رونالدو اخیرا با قراردادی نجومی با النصر عربستان قراردادی دو سال و نیمه بست. جالب اینکه اولین گل دوران حرفه ای رونالدو برابر رئال بتیس بود. او در 17 سالگی و زمانی که برای اسپورتینگ لیسبون بازی می کرد، در یک بازی دوستانه مقابل بتیس از دقیقه 70 وارد زمین شد و توانست گلزنی کند و کمک کرد اسپورتینگ 3-2 برنده شود. رونالدو را در آن زمان کسی نمی شناخت اما یک سال بعد او با انتقال به منچستریونایتد تبدیل به چهره‌ای جهانی شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا