ورزش

رئیس فدراسیون اسکی، رئیس کمیته والیبال برفی شد

رئیس فدراسیون والیبال در حکمی عباس نظریان را به عنوان رئیس کمیته والیبال برفی منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، فدراسیون والیبال در راستای اهداف تعبیه شده فدراسیون جهانی والیبال مبنی بر قرار گیری رشته والیبال برفی در المپیک 2030 زمستانی فعال کردن این رشته را در دستور کار خود قرار داد و پس از بررسی های انجام شده به منظور استفاده و بهره‌برداری از پتانسیل‌های موجود در کشور در جلسه با حضور محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال به تببین اهداف و نقشه راه توسعه والیبال برفی با بهره گیری از پتانسیل‌های موجود در کشور پرداختند.

در این جلسه داورزنی با صدور حکمی، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی را به عنوان رئیس کمیته والیبال برفی منصوب کرد تا این رشته ورزشی از امروز فعالیت خود را در ساختار اداری فدراسیون والیبال به صورت مستقل آغاز کند. همچنین مقرر شد نظریان با معرفی دبیر کمیته برای پویایی هر بیشتر این کمیته و برنامه ریزی برای رشد و توسعه این رشته ورزشی اقدام کند.

برگزاری رویدادهای داخلی و بین‌المللی و تشکیل تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف و حرکت به سوی قرارگیری در جمع تیم‌های برتر المپیک زمستانی 2030 از جمله اهداف و برنامه های تبیین شده این کمیته فدراسیون والیبال خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا