شهرستان ها

ملت ایران عشق و ارادت ویژه‌ای به انقلاب دارند

زنجان-نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: ملت ایران عشق و ارادت ویژه‌ای به انقلاب دارند و همواره در عرصه‌های مختلف از انقلاب دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر چهارشنبه در تجمع روحانیون، طلاب و مردم در حمایت از ولایت گفت: ۷۰ سال قبل از انقلاب دنیا به دو بلوک غرب و شرق تقسیم شده بود و این دو بلوک دنیا را در بین خود تقسیم کرده بودند و آن زمان دوران جنگ سرد بود و زمانی که دنیا در دست دو ابر قدرت بود یک حکومتی با تفکر دینی به نام انقلاب اسلامی بروز پیدا کرد و شعار نه شرقی و نه غربی از اهداف مهم انقلاب اسلامی است.

وی بیان داشت: در دوران جنگ سرد، ایران جزو بلوک غرب بود و ایران در ابتدا تحت سلطه انگلیس بود که بعد از مدتی انگلیس جای خود را به آمریکا داد.

نماینده لی فقیه در استان زنجان گفت: دشمنان در اغتشاشات اخیر هزینه کردند و مانور دادند و در اغتشاشات اخیر ۱۷ پرچم تجزیه طلبی علیه ایران بلند شد و در این راستا در فتنه اخیر رئیس جمهور آمریکا صراحتاً حمایت خود را از اغتشاشگران اعلام کرد.

خاتمی تاکید کرد: دشمن فکر می‌کرد با این اغتشاش می‌تواند کاری کند و با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری دشمنان از اهداف خود ناکام ماندند.

وی افزود: دشمنان با اسلام، انقلاب و ایران قوی مشکل دارند و نقاط ضعفی داریم که دشمن به دنبال بزرگنمایی این مشکلات است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان داشت: ملت ایران عشق و ارادت ویژه‌ای به انقلاب دارند و همواره در عرصه‌های مختلف از انقلاب دفاع کردند.

خاتمی گفت: در مقطعی آمریکا و شوروی به این نتیجه رسیدند که باید از حکومت شاهنشاهی ایران حمایت کنند و این حمایت از حکومت ستم شاهی دلایل زیادی داشت.

وی یاد آورشد: ورود امام خمینی (ره) به نجف بسیار غریبانه بود و در سال اول حضور امام راحل در نجف بسیار ساده بود و بعد از انقلاب قائله تجزیه طلب‌ها شروع شد و اینها مدعی بودند که مورد ظلم واقع شدند در حالی همین‌ها در برابر ظلم شاهنشاهی سکوت کرده بودند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا