ورزش

سون: تاتنهام هنوز برای فتح لیگ برتر شانس دارد

راه طولانی داریم و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد

با وجود اختلاف یازده امتیازی با آرسنال، سون معتقد است که تاتنهام هنوز می تواند قهرمان لیگ برتر شود.

به گزارش “ورزش سه”، تاتنهام یک بازی بیشتر از همشهری خود آرسنال انجام داده و 11 امتیاز کمتر از این تیم دارد. با این وجود اسپرز این شانس را دارد که با پیروزی در دربی حساس شمال لندن که روز یکشنبه برگزار می شود، فاصله را به 8 کاهش دهد. سون هیونگ مین، ستاره کره ای این تیم نیز نسبت به گرفتن آرسنال خوش بین است.

او که چند روز پیش تاکید کرده بود وضعیت آرسنال هیچ اهمیتی برایش ندارد در مصاحبه اخیر خود با سان گفت: لیگ برتر بسیار طولانی است و احتمال وقوع هر اتفاقی در آن وجود دارد. به نظرم حتی چلسی و لیورپول هم می توانند شانس داشته باشند.”

مهاجم کره ای تاتنهام حتی به قهرمانی با وجود فاصله 11 امتیازی با آرسنال امیدوار است. سون در این رابطه افزود: “بازی های زیادی باقی مانده و ما هنوز به فتح لیگ برتر امید داریم چون گروهی از بهترین بازیکنان را در اختیار داریم.”

او البته معقتد است که نباید دیگر جام ها را هم فراموش کرد: “ما باید همه تلاش خود را برای موفقیت در لیگ برتر به کار بگیریم  ولی بدیهی است که لیگ قهرمانان و جام حذفی نیز از اهمیت بسیار زیادی برای باشگاه، بازیکنان و هواداران برخوردار است.”

ستاره خط حمله تاتنهام بعد از اینکه در هشت بازی متوالی لیگ برتر موفق به گلزنی نشد، هفته گذشته زننده یکی از گل های تیمش در جریان پیروزی 4-0 مقابل کریستال پالاس بود تا با روحیه ای بالا برای بازی حساس بعدی آماده شود. او در با تاکید به اهمیت بالای بازی با آرسنال گفت: “دربی شمال لندن یک بازی خاص است. این بازی برای همه به ویژه هواداران معنی و مفهوم بسیار ویژه ای دارد.”

1791073

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا