ورزش

تارتار در جستجوی قاتل دروازه پرسپولیس!

دستمزد خود را کاهش دهید و فیکس شوید؛

آرمان رمضانی آخرین نامی است که پیرامون خط حمله ذوب آهن در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش “ورزش سه”، مصدومیت سعید باقرپسند از ناحیه رباط صلیبی و جدایی دارکو بیدوف از این تیم، نیاز سبزپوشان اصفهانی برای جذب یک مهاجم در نقل و انتقالات نیم فصل را دوچندان کرده است. این در حالی است که مهدی تارتار نیز در فهرست خود اسامی مهاجمانی را مطرح کرده و در این باره شایعات زیادی هم منتشر می‌شود.

حامد پاکدل اولین گزینه‌ای بود که نامش به باشگاه ذوب‌آهن مرتبط شد. او که تا پایان فصل تحت قرارداد پرسپولیس است، با توجه به لیست محدود قرمزها، از جمله بازیکنانی بود که احتمال جدایی‌اش مطرح می‌شد و حتی همچنان نام او در بین خروجی‌های احتمالی پرسپولیس هم قرار دارد. نکته جالب اینکه نمایندگان او تماس با ذوب‌آهن برای انتقال به این تیم را آغاز کرده بودند اما وضعیت مالی این باشگاه به شکلی نیست که به خواسته‌های حامد پاکدل پاسخ بدهد.

پس از حامد پاکدل، حالا نوبت به آرمان رمضانی، مهاجم استقلال رسیده تا به عنوان گزینه خط حمله تیم مهدی تارتار مطرح شود. اما نکته مهم این است که از باشگاه ذوب‌آهن هیچ کسی درباره این انتقال خبری ندارد و حتی تماسی بین طرفین نیز وجود ندارد. اما نیاز سبزها و وضعیت نامطلوب آرمان در استقلال، او را به ذوب‌آهن لینک می‌کند.

نقطه مشترک رمضانی و پاکدل، قرارداد چند میلیاردی آنها با استقلال و پرسپولیس است. طبیعتا آنها برای حضور در تیمی دیگر نیز حداقل چنین دستمزدی را طلب خواهند کرد که پرداخت آن از توان باشگاه ذوب آهن خارج است و در چنین شرایطی این انتقال‌ها شکل نخواهد کرد.

ذوب‌آهن که با سقف قرارداد دو-سه میلیاردی وارد بازار نقل و انتقالات نیم فصل شده، طبیعتا گزینه‌های محدودی برای جذب بازیکن دارد و طبیعی است که در چنین شرایطی بیشتر بازیکنان جوان و باانگیزه، راهی این تیم خواهند شد. بازیکنانی که حضور در ترکیب اصلی یک تیم میانه جدولی را به انتظارات مالی ترجیح بدهند و پای قراردادی را امضا کنند که شاید بیشتر جنبه فنی داشته باشد.

این مشابه اتفاقی است که فصل گذشته برای سعید باقرپسند هم رخ داد و او که پس از مصدومیت و حضور در آلومینیوم و سومقاییت وضعیت خوبی نداشت، در ذوب آهن احیا و به یک مهاجم کارآمد تبدیل شد. مهاجمی که دروازه پرسپولیس را هم گشود و به نظر می‌رسید این فصل، فصل شکوفایی‌اش باشد که ناگهان مصدومیت رباط صلیبی به سراغش آمد.

حالا باید دید در روزهای باقی‌مانده نقل و انتقالات، مدیران باشگاه ذوب‌آهن چه خواهند کرد و آیا می‌توانند مهاجمی کارا و موثر را جذب کنند یا خیر؟ مهاجمی که بتواند نیاز خط حمله را پاسخ دهد و در عین حال خود نیز در قامت ستاره یک تیم به شکلی متفاوت به لیگ برتر عرضه شود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا