ورزش

رنار: رونالدو باعث می‌شود عربستان سریع‌تر در کانون توجه قرار گیرد

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان می‌گوید که حضور رونالدو در النصر می‌تواند به دیده شدن کشور عربستان بیشتر کمک کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اِروی رنار درباره پیوستن برنده پنج توپ طلا به النصر عربستان گفت: از دوران حرفه‌ای کریستیانو رونالدو، از تاثیری که او دارد، این چیزی است که نیاز به تعریف کردن ندارد. این یک نور است، این یک نورافکن در عربستان سعودی است. حضور رونالدو در النصر به این کشور اجازه می‌دهد تا سریع‌تر در کانون توجه قرار گیرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان همچنین درباره شانس دعوت شدن رونالدوی 37 ساله به تیم ملی فوتبال پرتغال اظهار داشت: فوتبال عربستان در سرتاسر جهان طرفداران زیادی دارد، بنابراین کریستیانو رونالدو فرصت پیوستن به تیم ملی کشورش در آینده را از دست نخواهد داد.

رونالدو که هنوز برای النصر به میدان نرفته، بین سال‌های 2009 تا 2018 در عضویت باشگاه رئال مادرید بود و در 438 بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفت و آمار 450 گل‌زده و 131 پاس‌گل را از خود برجای گذاشت و و رکورد بهترین گلزن تاریخ این باشگاه هم از آن اوست.

او در ادامه راهی یوونتوس شد و پس از سه سال حضور در این تیم و با ثبت 101 گل‌زده در 134 بازی، بعد از 12 سال به منچستریونایتد بازگشت و در 18 ماهی که در این تیم حضور داشت، در 54 بازی 27 گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا