ورزش

تعویض طلایی پپ: گریلیش اولدترافورد را ساکت کرد

جک گریلیش تنها 3 دقیقه بعد از ورود به میدان موفق شد دروازه یونایتد را باز کند تا به تعویض طلایی پپ گواردیولا در دربی منچستر تبدیل شود.

به گزارش “ورزش سه”، دربی شهر منچستر از دقایقی پیش در استادیوم اولدترافورد در حال برگزاری است و درحالیکه حدود یک ساعت از بازی سپری شده است شاگردان پپ گواردیولا با نتیجه 1-0 از شیاطین سرخ میزبان پیش افتاده‌اند.

نیمه اول در حالی به پایان رسید که دو تیم بازی پایاپایی انجام دادند هر چند خطرناک‌ترین موقعیت‌های این نیمه دو فرصتی بود که مارکوس رشفورد برای یونایتد به دست آورد ولی نتوانست آنها را به گل تبدیل کند.

در دقایق اولیه نیمه دوم اما شرایط تغییر کرد و به نظر می‌رسید پپ با ایجاد تغییراتی در تیمش توانسته کفه ترازو را به نفع سیتیزن‌ها برگرداند. اوج هنر گواردیولا وقتی به نمایش درآمد که او در دقیقه 57 فیل فودن را بیرون کشید تا جک گریلیش را وارد زمین کند. فیل فودن کسی بود که در دربی ماه اکتبر برای سیتی هت‌تریک کرده بود. او به دستور پپ زمین را ترک کرد تا هم‌تیمی انگلیسی‌اش گریلیش وارد میدان شود.

1791484

تنها سه دقیقه بعد گریلیش برای سیتی گلزنی کرد تا به تعویض طلایی پپ تبدیل شود. حمله منجر به گل سیتیزن‌ها را ریاض محرز آغاز کرد. او با پاسی زیبا به درون محوطه جریمه کوین دی‌بروینه را صاحب توپ کرد. ستاره بلژیکی از مدافع مستقیم خود گریخت و پاسی تماشایی به دهانه دروازه یونایتد ارسال کرد و گریلیش با یک پرواز و ضربه سری دقیق دروازه دخیا را باز کند.

1791485
1791486
1791487

این در واقع اولین فرصت گلزنی جدی منچسترسیتی در طول مسابقه بود و گریلیش در یکی از اولین ضربه‌هایی که به توپ زد موفق شد آن را به گل برتری سیتیزن‌ها تبدیل کند.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا