ورزش

درگیری لفظی پپ و گریلیش با مگوایر در تونل اولدترافورد!

ادعای کارشناس نروژی حاضر در ورزشگاه

شاهدان عینی در ورزشگاه اولدترافورد می‌گویند بعد از شکست 2-1 منچسترسیتی مقابل یونایتد در تونل ورزشگاه بین جک گریلیش، هری مگوایر و پپ گواردیولا درگیری اتفاق افتاده است.

به گزارش “ورزش سه”، اخبار منتشر شده در رسانه‌های انگلیسی حاکی است امشب بعد از پایان دربی شهر منچستر که بین دو تیم سیتی و یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد برگزار شد در پایان مسابقه بین جک گریلیش و پپ گواردیولا از منچسترسیتی و هری مگوایر از منچستریونایتد در تونل این ورزشگاه درگیری لفظی شدیدی اتفاق افتاده است.

این بازی زمانی به جنجال کشیده شد که برونو فرناندز گل اول یونایتد را در شرایطی به ثمر رساند که سیتیزن‌ها معتقد بودند گل او در موقعیت آفساید به ثمر رسیده و باید مردود شود. این گل در زمانی به ثمر رسید که سیتی با گل جک گریلیش 1-0 پیش افتاده بود و فرناندز کار را به تساوی 1-1 کشاند تا در نهایت با گل مارکوس رشفورد دربی با پیروزی 2-1 شیاطین سرخ به پایان برسد.

1791574

علاوه بر اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی سیتی در زمان به ثمر رسیدن گل فرناندز، وقتی سوت پایان به صدا درآمد مانوئل آکانجی و کایل واکر و جک گریلیش از منچسترسیتی به سمت داور رفته و با او جر و بحث کردند. اعتراض آنها به داور این بود که چرا بعد از چنین گل جنجالی‌ای از او خواسته نشده که صحنه را از مانیتور کنار زمین تماشا کند.

1791575

یان آگه فیورتوفت، کارشناس این بازی که به همراه اندی کول در ورزشگاه حضور داشت بعد از مسابقه ادعایی مطرح کرد که مسلما جنجال دربی را شدیدتر خواهد کرد. فیورتوفت مدعی شد در تونل ورزشگاه اولدترافورد هم درگیری لفظی شدیدی بین چند نفر از بازیکنان دو تیم درگرفته و پپ گواردیولا هم در این درگیری حضور داشته است.

1791576

او گفت جک گریلیش که تنها گل سیتی را به ثمر رساند در پایان بازی بسیار عصبانی بود و خشم خود را در تونل خالی کرد هر چند او نسبت به بازیکن دیگری حالت تهاجمی نداشت. در همین حال پپ گواردیولا و کاپیتان منچستریونایتد، پپ گواردیولا، کمی با هم بحث کردند.

فیورتوفت در ادامه گفت:” همه می‌دانیم این دربی چه تاریخچه‌ای دارد. یونایتد که دربی قبلی را 6-3 باخته بود مسلم است که از پیروزی در این مسابقه به این شکل خیلی خیلی خوشحال است”.

این کارشناس نروژی که در گذشته فوتبالیست بوده درباره گل جنجالی برونو فرناندز هم گفت مطمئن نیست تصمیم داور درست بوده است یا نه. ولی فیورتوفت مدعی شد احساس می‌کند این گل باید به دلیل آفساید بودن مردود می‌شد ولی او به تصمیم کمک‌داور و داور مسابقه احترام می‌گذارد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا