فرهنگ

دست‌های خونی مادر شهید مدافع امنیت+عکس


مادر شهید مدافع امنیت وقتی بر تابوت پسرش محمدحسین حدادیان حاضر می‌شود، با او درد و دل می‌کند و در این هنگام دستی بر صورت او می‌کشد و می‌ّبیند که دستانش آغشته به خون فرزندش است. بعد زیرلب می‌گوید: خدایا! این قربانی را از من بپذیر.

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، فاطمه تاجیک مادر شهید مدافع امنیت، محمدحسین حدادیان با اشاره به اینکه غالباً خواب‌هایی از پسر شهیدش می‌بیند که لباس سبز خادمی را بر تن دارد، می‌گوید: محمدحسین، خیلی حضرت زهرایی بود و عشق به ایشان را دائماً بر زبان می‌آرود و خیلی هم تسبیحات حضرت زهرا (س) می‌گفت. من فکر می‌کنم روحیه ولایت‌پذیری شدید او هم برگرفته از ولایت‌پذیری از حضرت زهرا (س) بود. 


دست‌های خونی مادر شهید در معراج شهدا

متبرک‌ شدن پیکر محمدحسین به عطر شهید مدافع حرم

محمدحسین مدت‌ها بود که دوست داشت مدافع حرم شود، اما در نهایت او شهید مدافع امنیت شد. با این وجود بی‌نصیب از اجر دفاع از حرم نشد. اصل داستان را یکی از مسؤولان معراج شهدا این گونه تعریف می‌کند: زمانی که بدن مطهر «محمدحسین» غسل داده شد و می‌خواستند کفنش کنند، دیدیم که کفن او نیست؛ وقتی پیگیری کردیم، فهمیدیم که یک شهید مدافع حرم را قبل از او تطهیر کرده‌اند و اشتباهاً کفن «محمدحسین» بر بدن این شهید والامقام پوشانده شده است؛ اما چون کفن محمدحسین را از نجف آورده بودند، آن را از بدن این شهید مدافع حرم باز کرده و به بدن مطهر «محمدحسین» پوشاندند.

درباره این شهید بیش‌تر بدانید

شهید محمدحسین حدادیان شهید مدافع امنیت در ۲۳ دی ماه سال ۱۳۷۴ در تهران دیده به جهان گشود، او در درگیری‌های سال ۹۶ خیابان پاسداران در اول اسفند ماه سال ۱۳۹۶ به دست دراویش به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مزار مطهرش در امامزاده علی اکبر چیذر قرار دارد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا