شهرستان ها

ضرورت استفاده از زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی اردبیل

خلخال- فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی زمستانی در محورهای کوهستانی اردبیل با توجه به تداوم بارش برف لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید علیپور عصر یکشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی جنوب استان در شهرستان کوثر و خلخال اظهار کرد: داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی زمستانی در محورهای کوهستانی اردبیل با توجه به یخبندان و لغزندگی و ادامه بارش لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه به خاطر حفظ جان مسافران و ریزش بهمن در محور پونل، این محور مسدود است، گفت: اجرای طرح زمستانی در تمامی مناطق استان با حضور نیروهای راهداری، جمعیت هلال‌احمر و پلیس و نیروهای انتظامی در ورودی و خروجی‌های شهرستان‌ها درپایگاه‌های جاده‌ای در حال انجام است.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل بیان کرد: عوامل پلیس راه به عنوان خادم مردم استان در محورها حضور دارند و حتماً مردم با اطلاع از مسیرهای ارتباطی و توجه به هشدار هوای هواشناسی و اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، هشدارهای پلیس را جدی گرفته و در مسیرها تردد کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان و مسافران جنوب استان و مرکز استان و شهرستان‌های منتهی به کوه سبلان نیاز است که حتماً برای حفظ جان خود و مسافران همراه خود از تجهیزات با آمادگی کامل استفاده کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا