شهرستان ها

نیازمند یک خیزش همگانی برای ایجاد اشتغال پایدار هستیم

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: نیازمند یک خیزش همگانی برای ایجاد اشتغال پایدار هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر دوشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه که با حضور سرپرست معاونت اقتصادی استانداری و مدیران عضو برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات و موانع بسیار گسترده و متنوعی در مسیر تولید و اشتغال کرمانشاه وجود دارد که بررسی موردی آن‌ها بسیار زمان بر است.

وی افزود: دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با دسته بندی مشکلات و موانع موجود در مسیر کارآفرینان و تولید کنندگان در زمینه استمهال وام‌ها، بخشودگی مالیاتی، تأمین اجتماعی و … یک روال کاری مناسب را تعریف و در قالب یک سامانه جامع و قابل تکمیل آن را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد.

استاندار کرمانشاه بر ضرورت سطح بندی موارد مطرح شده در ستاد تسهیل استان تاکید کرد و گفت: بخشی از مشکلات ارجاع شده در کمیته‌های زیر مجموعه این ستاد قابل حل است و مواردی هم که نیازمند تصمیم گیری در سطح ستاد تسهیل استان است در این جلسات مطرح و پیرامون آن تصمیم گیری شود.

صحرایی تصریح کرد: حل مشکلات برخی پروژه‌های مهم و اشتغالزا هم نیازمند پیگیری در سطح ملی توسط مدیریت ارشد استان و با استفاده از ظرفیت نمایندگان است که حل آنها در این سطح دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سطح بندی موارد مطرح شده در ستاد تسهیل علاوه بر کمک به حل بهتر مشکلات کارآفرینان به چابکی و پویایی این ستاد نیز کمک می‌کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا