ورزش

چالش جدید در ووشو برای انتخاب سرمربی/ چه کسی جانشین اوجاقی می‌شود

دو رویداد مهم پیش‌روی تیم ملی؛

تیم ملی ووشو در حالی سال آینده دو رویداد مهم قهرمانی جهان و بازیهای آسیایی را پیش رو دارد که انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگترین دغدغه مسئولان این فدراسیون می باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اوجاقی که در تمام سالهای گذشته هدایت تیم ملی ووشو را برعهده داشته، اوایل آبان ماه سال گذشته به عنوان رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران مشغول به کار شد.

بازیهای آسیایی هانگژو باعث شد، فروردین ماه سالجاری امیر اوجاقی و علی خدایی با حکم امیر صدیقی به ترتیب به عنوان سرمربی و مربی تیم ملی کار خود را آغاز کنند.

انتصابی که با واکنش جامعه ووشو و رسانه مواجه و این پرسش مطرح شد که چرا دایره مربیان تیم ملی بسته است و تنها تعداد خاصی از مربیان می توانند به واسطه روابط، به کادر فنی تیم ملی برسند.

با تعویق بازیهای آسیایی تمرینات تیم ملی هم آغاز نشده به پایان رسید، این موضوع و مهمتر از آن اختلاف نظر رئیس سازمان ورزش شهرداری با رئیس فدراسیون که خروج وی از فدراسیون و هیات رئیسه را در پی داشت، باعث شد تا عملا حکم برادر نیز اجرایی نشود.

از داخل فدراسیون خبر می رسد که قرار است برای مسابقات سال آینده کادر فنی تیم ملی دوباره انتخاب شود.

رقابتهای قهرمانی کشور بهمن ماه در تهران برگزار می شود و پس از آن با ارزیابی عملکرد مربیان، کادر فنی تیم ملی انتخاب و معرفی خواهد شد.

انتظار می رود که تصمیم گیرندگان ووشو با حذف برخی مناسباتی که پیش از این در انتخاب کادر فنی دخیل بود، به مربیان سازنده و فعال توجه بیشتری داشته باشند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا