ورزش

نبود پرواز بین‌المللی به کیش اجلاس والیبال آسیا را آنلاین کرد

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون‌های ملی والیبال منطقه آسیای مرکزی به دلیل نبود پروازهای بین‌المللی به کیش به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مجمع عمومی سالیانه منطقه آسیای مرکزی در سال ۲۰۲۲ قرار بود به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی و با حضور ریتا سوبابا و کیاتیپونگ رئیس و دبیر کل کنفدراسیون والیبال آسیا و روسای فدراسیون والیبال ۱۳ کشور عضو شامل قزاقستان، قرقیزستان، بوتان، افغانستان، بنگلادش، مالدیو، ترکمنستان، هند، پاکستان، سری‌لانکا، ازبکستان، تاجیکستان و نپال از پنجم لغایت هشتم بهمن ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار شود.

بر اساس اعلام مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش قرار بود پروازهای دبی به کیش از ۲۴ آذرماه راه‌اندازی شود که با توجه به محقق نشدن این موضوع و همچنین نبود پرواز از مقصد کشورهای عضو به کیش از طریق پرواز مسقط به این جزیره، طی جلسه‌ای که شب گذشته محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران با محمد لطیف رئیس منطقه مرکزی آسیا داشت، مقرر شد اجلاس سالیانه این منطقه در سال ۲۰۲۲ با حضور اعضا به صورت آنلاین برگزار شود.

اجلاس ۲۰۲۳ منطقه آسیای مرکزی به میزبانی ایران در جزیره کیش(در صورت راه‌اندازی پروازهای دبی به کیش) یا تهران در سال آینده (۱۴۰۲) تشکیل خواهد شد.

بدین ترتیب بر اساس اعلام رئیس منطقه آسیای مرکزی اجلاس سالیانه ۲۰۲۲ از ساعت ۸:۳۰ روز یکشنبه ۹ بهمن ماه به صورت آنلاین برگزار می‌‍‌شود.

در این اجلاس سالیانه پیرامون بودجه‌بندی، تقویم مسابقات، فعالیت‌های آینده و هماهنگی با کنفدراسیون والیبال آسیا و فدراسیون جهانی والیبال بحث و بررسی خواهد شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا