شهرستان ها

مشکلات بخش سرفیروزآباد براساس اولویت ها برطرف خواهد شد

کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود برخی مشکلات در منطقه سرفیروزآباد گفت: مشکلات بخش سرفیروزآباد براساس اولویت ها برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی ظهر سه شنبه در آئین افتتاح گازرسانی به ۶۷ روستای بخش سرفیروزآباد کرمانشاه که در مسجد روستای چنار برگزار شد با تاکید بر اینکه کاملاً با درد و محرومیت‌های این منطقه آشنا هستم، اظهار کرد: در سال ۸۶ در قالب گروه جهادی در این منطقه کار و فعالیت کرده‌ام و با توجه به آشنایی قبلی در اولین سفر به بخش‌های شهرستان کرمانشاه به این بخش محروم آمده‌ام.

وی افزود: به عنوان نوکر مردم و سرباز انقلاب تمام توان خود را برای خدمت به مردم محروم این منطقه و پیشرفت استان به کار خواهم گرفت.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: منطقه سرفیروزآباد از یک مزیت‌ها و ظرفیت‌هایی برخوردار است که باید بر اساس آن‌ها برای اشتغال و بهبود معیشت مردم تلاش کنیم و کمبوهای منطقه براساس اولویت‌ها حل می‌شود و نباید وعده‌های واهی به مردم داد.

صحرایی با بیان اینکه مشکلات مردم این منطقه را اولویت بندی می‌کنیم، تصریح کرد: مشکلات کوچک‌تر در زمان کوتاه و مشکلات بزرگ را هم در صورت نیاز با کمک نمایندگان شهرستان و با پیگیری از مرکز رفع خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه کرمانشاه برای پیشرفت نیازمند تلاش جهادی و همدلانه مردم و مسئولین است، گفت: پروژه‌های زیرساختی مهم و بزرگی در این منطقه در حال انجام است و انتظار داریم مردم منطقه هم برای تسهیل در روند اجرای این پروژه‌ها کمک و همراهی کنند تا بتوانیم بخشی محرومیت‌ها را رفع کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا