شهرستان ها

۳ مدرسه شهرستان تنگستان در دهه فجر افتتاح می‌شود

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سه مدرسه درشهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی سه شنبه شب در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه دلوار اظهار داشت: از روز اول نگاه ما در شهرستان به بخش‌های فرهنگی بود که بتوانیم از همه ظرفیت برای پیشبرد مسائل و مشکلات حوزه فرهنگی که پایه و زیر بنای آغاز همه کارها از مدرسه و آموزش و پرورش است استفاده کنیم.

فرماندار تنگستان ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که در شهرستان در حوزه آموزش و پرورش دنبال می شود پشتیبانی و بسیج همه امکانات، همراه با مشارکت و کمک‌های مردمی به حوزه آموزش و پرورش به عنوان جایی که همه ما به آن نیاز داریم است.

وی با اشاره به اینکه نقش جوانان انقلابی و مستعد باید بارزتر شود، افزود: باید زمینه‌ای ایجاد شود تا دانش آموزان انقلابی و مستعد در گام دوم انقلاب حضور پررنگ و بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از کارهای که نیاز است جوانان در گام دوم انقلاب به آن بپردازند علم، پژوهش، سبک زندگی اسلامی، روابط خارجی عزت مند، مرز بندی با دشمن و آنچه نیاز است انجام دهند، است.

لطفی خاطرنشان کرد: فرار مغزها به کسانی گفته می‌شود که افراد مستعدی در حوزه پیرامون ما هستند، دانش آموز و دانشجو هستند اما به هر دلیلی نمی‌توانیم زمینه بروز و شکوفایی این افراد را فراهم کنیم.

فرماندار تنگستان یادآور شد: در ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سه مدرسه در شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: نیاز است در شهرستان به چند کار به صورت مستمر از جمله کلاس‌های جبرانی برای دانش آموزانی که به هر دلیل عقب می‌مانند توجه شود و کلاس‌های تقویتی و کنکور برای دانش آموزان برگزار شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا