سیاسی

منصوری: در سفرهای استانی تمرکززدایی مدنظر قرار دارد


معاون اجرایی رئیس‌جمهور، گفت: در سفرهای استانی تمرکززدایی مدنظر قرار دارد، باید کارها را به مسئولان استانی سپرد، در این سفرها واسپاری مسئولین‌ها را شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور امروز سه‌شنبه (۲۵دی) در گفت‌وگویی تلویزیونی، گفت: یکی از دغدغه‌های مهم دولت موضوع سفرهای استانی است، رئیس‌جمهور متوسط هر ۹ روز یک بار یک سفر کاری داشته، این یعنی اینکه دولتی پرتحرک حاکم است. 

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای مهم برای تقویت امید مردم همین سفرهای استانی است، افزود: این سفرها حرکتی برای تحقق عدالت اجتماعی است. به عنوان مثال در مصوبات سفر بیشترین توجه به استان‌های محروم صورت گرفته است، رئیس‌جمهور در هر سفر استانی معمولا سفری هم به محروم‌ترین بخش استان دارد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تصریح کرد: رویکرد حل مسأله در این سفرها وجود دارد، بعضی از طرح‌ها مدت‌هاست به اتمام نرسیده و موجب آزار مردم شده است.

منصوری گفت: در سفرهای استانی تمرکززدایی مدنظر قرار دارد، باید کارها را به مسئولان استانی سپرد، در این سفرها واسپاری مسئولین‌ها را شاهد هستیم.

وی افزود: در برخی موارد قانون دست مسئولان استانی را بسته است، به همین دلیل به حضور میدانی رئیس‌جمهور نیاز است، بر همین اساس بنا است اختیارات دولت و مجموعه‌های مرکزی به استان‌ها داده شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: سفرهای استانی مسیری کوتاه برای پیشبرد امور است.

تکمیل می‌شود…


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا