شهرستان ها

۱۲۶ پروژه اقتصادی و عمرانی در تنگستان افتتاح یا آغاز می‌شود

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: در دهه فجر امسال ۱۲۶ پروژه اقتصادی و عمرانی در تنگستان افتتاح یا آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با جوانان گام دوم انقلاب در بخش دلوار اظهار داشت: بیانیه گام دوم همانند قطاری‌ است که برای چهل‌ساله گام دوم انقلاب پیش‌بینی شده و جوانان مومن انقلابی وظیفه هدایت این قطار را بر عهده دارند

وی اضافه کرد: باید وظیفه جوانان گام دوم انقلاب در بخش دلوار تبیین شود تا به اهداف چهل ساله گام دوم که فرموده مقام معظم رهبری‌ است، دست یابیم.

لطفی پرداختن به دستاوردهای نظام در حوزه‌های مختلف در چهل ساله اول انقلاب را بسیار مهم دانست و گفت: برخی افراد بر روی دستاوردهای مهم انقلاب چه به صورت آگاهانه و چه به صورت ناآگاهانه، نقطه نظراتی را مطرح می‌کنند که صحیح نیست.

وی اضافه کرد: کشور ایران یکی از کشورهایی بود که دشمن در برنامه‌ریزی خود، قصد نابودی آن را داشت و یا حداقل قصد داشت زیرساخت‌های آن را نابود کند، اما امروز ایران به نقطه‌ای رسیده‌ که دشمن مجبور شده مسیر خود را تغییر دهد و رو به اجرای جنگ نرم بیاورد.

فرماندار تنگستان افزود: در حال حاضر دشمن در جنگ نرم خود علیه ایران، به سراغ حوزه اقتصاد رفته که البته خود جوامع غربی نیز با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند و تا به امروز دشمن با هر فشاری که آورده و زمینه هر آسیبی را که ایجاد کرده، با شکست مواجه شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرستان تنگستان در اغاشاشات اخیر شرایط خوبی را پشت سر گذاشت و این مهم نشان‌دهنده فرهنگ غنی و آگاهی مردم و انقلابی بودن آنها است.

وی وظیفه جوانان گام دوم انقلاب را کسب علم و انجام فعالیت‌های پژوهشی دانست و گفت: در دهه فجر در تنگستان ۱۲۶ پروژه اقتصادی و عمرانی یا افتتاح یا عملیات احرایی آنها آغاز خواهد شد که اعتبارات آن حدود ۱۰۰ میلیارد و تقریبا ۱۰ برابر دهه فجر سال گذشته خواهد بود که این مهم از نتایج برنامه‌ریزی و تلاش‌های دولت مردمی آیت‌الله رییسی در استان بوشهر است.

لطفی ضمن یادآوری اینکه در هفته یک روز را برای متقاضیانی که در حوزه اشتغال سرمایه گذاری خرد و کلان دارند اختصاص داده‌ایم تا دغدغه‌های جوانان در خصوص مسایل مربوط به حوزه اشتغال را کمتر کنیم، تاکید کرد: با توجه به پتانسیل‌های متعدد شهرستان تنگستان برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف، نباید اجازه دهیم سرمایه‌گذاران بومی در خارج از شهرستان سرمایه‌گذاری کنند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا