بین الملل

مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی با ارسال پیام برای گوترش و پاپ فرانسیس

رژیم صهیونیستی که کارنامه ای مملو از قتل عام و جنایات جنگی دارد با ارسال پیام هایی جداگانه برای دبیرکل سازمان ملل و پاپ در ارتباط با موضوع نظامیان اسیر خود در غزه، سعی بر مظلوم نمایی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رژیم صهیونیستی که کارنامه ای مملو از قتل عام و جنایات متعدد جنگی دارد با ارسال پیام هایی جداگانه برای دبیرکل سازمان ملل، واتیکان و صلیب سرخ جهانی در ارتباط با موضوع نظامیان اسیر خود در غزه، سعی بر مظلوم نمایی دارد.

اسپوتنیک در این باره گزارش داد که وزارت خارجه اسرائیل (رژیم صهیونیستی) امروز چهارشنبه با ارسال پیام هایی جداگانه برای «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل، «پاپ فرانسیس» رهبر مسیحیان کاتولیک جهان ، رئیس صلیب سرخ جهانی و برخی دیگر از مقامات بین المللی در ژنو، از آنها خواسته است به موضوع نظامیان اسیر رژیم صهیونیستی در غزه رسیدگی کنند.

«ایلی کوهن» وزیرخارجه رژیم صهیونیستی این پیام ها را پس از انتشار ویدیویی از آبراهام منگستو نظامی اسیر صهیونیست در غزه، ارسال کرده و از وزارت خارجه و سفرای رژیم صهیونیستی خواسته در این مساله به طور جدی وارد عمل شوند.

گفتنی است گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس اخیرا تصاویر ویدیویی از آبراهام منگستو که در سال ۲۰۱۴ به اسارت گروه های مقاومت درآمده، منتشر کرد که در آن این اسیر صهیونیست از مقامات تل آویو خواسته بود که مقدمات آزادی وی را فراهم کنند.

گردان های قسام انتشار این تصاویر را بیانگر شکست آویو کوخاوی رئیس سابق مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در دوران حضورش در این مقام دانست و خطاب به جامعه صهیونیستی اعلام کرد که سران صهیونیست به شما دروغ می گویند.

گردان های عزالدین قسام در شرایط کنونی چهار نظامی صهیونیست به نام های شائول اورن، هدار گولدن، هشام السید و آبراهام منگستو را در اسارت خود دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا