سینمای ایران و جهان

افزایش تعداد سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم «ایمو»

به دنبال استقبال مخاطبان از اکران فیلم سینمایی «ایمو» در گروه سینمایی «هنر و تجربه» با همکاری پخش رویش زنجیره سینماداری مهر تعداد ۵ سالن سینما به سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی «هنر و تجربه»، در راستای همکاری «هنر و تجربه» و پخش رویش، سینماهای بهمن زنجان، قدس تبریز، ایران ارومیه، هجرت کرج و سپیدرود رشت به لیست سینماهای نمایش‌دهنده فیلم سینمایی «ایمو» اضافه شد.

فیلم‌های «هنر و تجربه» در تمام سینماهای منتخب تهران هر روز در ۲ سانس ساعت ۱۶ و ۱۸ به نمایش در می‌آید. همچنین در سینماهای منتخب شهرستان‌ها روزهای چهارشنبه هر هفته به فیلم‌های «هنر و تجربه» اختصاص یافته است و فیلم‌ها در این روز در دو سانس ساعت ۱۶ و ۱۸ به نمایش گذاشته می‌شود.

تاکنون فیلم‌های این گروه در سینماهای «هنر و تجربه» در تهران (چارسو، موزه سینما، ملت، کورش، نارسیس وفرهنگ) و در شهرستان‌ (سپهر ساری، آزادی کرمانشاه، پارس کرمان، سیتی سنتر و ساحل اصفهان، عصر جدید گرگان، بهمن سنندج، گلستان شیراز، مهرقدس همدان، ستاره باران تبریز، ویلاژ توریست و اطلس و هویزه مشهد، مهر آبادان، مهدوی نیشابور) نمایش داده می‌شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا