بین الملل

انتظار ۲۱ ساله والدین شهید فلسطینی برای برگزاری مراسم خاکسپاری

همگام با ۳۷۲ خانواده دیگر؛

جمعی از خانواده های فلسطینی با برگزاری تجمعی خواستار تحویل پیکر شهدا از سوی رژیم صهیونیستی به آنها شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، جمعی از خانواده های فلسطینی با برگزاری تجمعی خواستار تحویل پیکر شهدا از سوی رژیم صهیونیستی به آنها شدند.

«سمیر فرید» پدر شهید «طارق سمیر» که در سال ۲۰۰۲ به شهادت رسیده و رژیم صهیونیستی همچنان از تحویل پیکر وی به خانواده اش خودداری می کند در این باره گفت: ۲۱ سال است که منتظر هستیم پیکر فرزندمان را براساس شریعت اسلامی به خاک بسپاریم تا این غم ادامه دار را پایان دهیم اما اشغالگران طی این سال ها با درخواست های ما مخالفت کرده اند، سوال من در اینجا این است که حقوق بشر و قوانین بین المللی کجا هستند؟!

مادر این شهید فلسطینی نیز در حالی که اشک بر چشمانش جاری شده بود، گفت: امیدوارم تا زنده ام پیکر پسرم را تحویل بگیرم، زیرا چشمانم پژمرده و بدنم از انتظار فرسوده شده و نمی دانم آیا مجازاتی سخت تر از محروم کردن مادر از خداحافظی با پیکر پسرش قبل از دفن وی وجود دارد یا نه؟ باید به این مساله اشاره کنم که اشغالگران به دنبال ادامه غم و اندوه با طولانی تر کردن انتظار ما هستند.

انتظار ۲۱ ساله والدین <a href='https://sayeb.ir/tag/%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af'>شهید</a> <a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%81%d9%84%d8%b3%d8%b7%db%8c%d9%86'>فلسطین</a>ی برای برگزاری مراسم خاکسپاری
مادر شهید فلسطینی

گفتنی است در شرایط کنونی پیکر ۳۷۳ شهید فلسطینی در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دارد که از تحویل آنها به خانواده فلسطینی خودداری می کند. در بین این شهدا ۱۲ کودک، یک زن نیز حضور دارد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا