ورزش

عشایری: موفقیت‌های هیأت تهران حاصل کار تیمی بود


رئیس هیات والیبال استان تهران با اشاره به تحقق ۹۰ درصد از اهداف این هیأت در مدت ۳ سال گذشته، رسیدن به موفقیت در انجام وظایف را حاصل کار تیمی دانست.

هوشنگ عشایری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط هیأت والیبال استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه مجمع تهران روز گذشته به خوبی برگزار شد و اعضا به عملکرد هیات در طول ۳ سال گذشته رای مثبت دادند. رسیدن به اهدافی که در طول این مدت برای ارتقای والیبال ترسیم کردیم حاصل کار تیمی و انسجام داخلی ارکان و همکاران هیات بود.

رئیس هیأت والیبال استان تهران افزود: تهران با داشتن ظرفیت بسیار بزرگ در صورت اجرای گام به گام برنامه راهبردی تدوین شده که تاکنون موفقیت ۹۰ درصدی را به دنبال داشته می‌تواند ضمن رسیدن به موفقیت‌های کلان یک تیم ملی کامل را جدا از تیم‌های ملی فعلی برای ایران به عنوان پشتوانه بسازد.

عشایری در خصوص فعالیت‌های محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال گفت: شرایط کنونی والیبال ایران به حدی مطلوب است که قابل مقایسه با سایر رشته‌ها نیست، این موضوع را صرفاً به این دلیل که داورزنی دوست من یا رئیس فدراسیون است نمی‌گویم. وی خود را وقف این رشته کرده و از جان و دل برای والیبال مایه گذاشته است.

وی ادامه داد: داورزنی هم مدیون والیبال است، چراکه اگر او در هر رشته دیگری بود تا این اندازه محبوب و مقبول جامعه آن ورزش نمی‌شد و در نقطه مقابل اگر او هم در والیبال نبود این رشته نمی‌توانست نهال نو رسیده قبل را تبدیل به درخت بارور امروز کند. همه ما عیب‌هایی داریم و قابل نقد هستیم؛ همیشه اعتقاد دارم منتقد باید انتقاد کند، اما قبل از آن باید خودش را ابتدا در جایگاه نقد شونده قرار دهد.

پایان پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا