شهرستان ها

تیم بسکتبال گرگان شایستگی کسب عنوان قهرمانی در آسیا را دارد

گرگان- سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تیم بسکتبال شهرداری گرگان، توانایی و شایستگی کسب عنوان قهرمانی در غرب آسیا را دارد.

کریم علمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: تیم بسکتبال شهرداری گرگان، توانایی و شایستگی کسب عنوان قهرمانی در غرب آسیا را دارد و با تلاش سروقامتان تیم و همچنین با حمایت‌های بی دریغ هواداران فهیم گرگانی می‌توانیم درخشش خوبی در عرصه‌های ملی و آسیایی داشته باشیم.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزود: بازیکنان تیم شهرداری گرگان به لحاظ فنی و همچنین انگیزه و روحیه، وضعیت بسیار ایده آلی دارند و قطعاً با حمایت‌های انجام شده از سوی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و همراهی همه جانبه مدیران تیم و کادر فنی می‌توانیم بر بام بلند بسکتبال آسیا قرار بگیرم.

وی بیان کرد: علی رغم اولین تجربه تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بازی‌های آسیایی، کاملاً با تجربه عمل کردیم و توانستیم با بازی حرفه‌ای، برخی از مدعیان قهرمانی و تیم باسابقه ای همچون الریاضی بیروت را در دور مقدماتی قاطعانه شکست دهیم.

علمی عنوان کرد: الریاضی بیروت در حالی مغلوب تیم شهرداری گرگان شد که سابقه ۴۸ بار قهرمانی در لیگ حرفه‌ای لبنان و آسیا را در کارنامه خود دارد.

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: قطعاً رویدادهای بین المللی در حوزه ورزش می‌تواند در توسعه فرهنگی و اجتماعی شهرگرگان نقش کلیدی ایفا کند و این مسئله یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

وی افزود: حضور هواداران پرشور و فهیم تیم بسکتبال شهرداری گرگان همواره باعث انرژی و انگیزه بیشتر بازیکنان می‌شود و نقش آنها در پیروزی‌های تیم کاملاً ملموس است لذا امیدواریم با شرایط ایده آلی که تیم شهرداری گرگان دارد، در این دوره از بازی‌های لیگ داخلی و غرب آسیا بتوانیم دو جام قهرمانی را برای گرگان، پایتخت بسکتبال ایران به ارمغان آوریم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا