ورزش

عذرخواهی شوامنی از رئال: نباید به بازی NBA می‌رفتم!

اورلین شوامنی، هافبک رئال مادرید، از این که همزمان با بازی این تیم برابر ویارئال به تماشای بازی بسکتبال رفته است عذرخواهی کرد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید شب گذشته در دیداری سخت و نفس‌گیر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا برابر ویارئال به پیروزی 2-3 رسید اما شوامنی نتوانست این دیدار را تماشا کند. 
این بازیکن که در حال طی کردن دوره درمان و پشت سر گذاشتن مصدومیتش است، همزمان با برگزاری بازی رئال و ویارئال ترجیح داد برای دیدان بازی پیستون بولز که در پاریس برگزار می‌شد به ورزشگاه برود. 
این اقدام واکنش‌های بسیاری را در پی داشت و در نهایت این هافبک فرانسوی را وادار کرد که از کاری که انجام داده بود عذرخواهی کند. 

1771998

او پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفجه رسمی توییترش نوشت:« من از باشگاه، اعضای کادر فنی، هم تیمی‌ها و هواداران رئال مادرید به خاطر حضورم در دیداری که با بازی ما در جام حذفی همزمان بود عذرخواهی می‌کنم. در تمام طول این مدت حواسم به این بود که چه اتفاقی در بازی برابر ویارئال رخ می‌دهد اما کار درستی انجام ندادم. بسیار متاسف هستم.»
شوامنی به دلیل مصدومیتی که از ناحیه ماهیچه گریبانگیرش شده به مدت دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود. او در دو دیدار رئال مادرید در سوپر جام اسپانیا غایب بود و در بازی دشوار بعدی در ورزشگاه سن مامس هم به میدان نخواهد رفت. 
 

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا