شهرستان ها

«سپاه» در قلب مردم مومن جا دارد

شیراز- نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قلب امت جا داشته و هرکس هر برچسبی به سپاه بزند از چشم مسلمانان می افتند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف الله دژکام ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شیراز بیان کرد: کار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از اسلام و ممالک اسلامی بوده و به واسطه این اقدامات است که سپاه ریشه در قلوب مؤمنان دارد.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: از خدمات سپاه در عرصه سازندگی نمی‌توان غافل شد زیرا هرجایی از کشور که نیاز به حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود داشته نیروهای خدوم این نهاد مقدس در کوتاه‌ترین زمان به عرصه آمده و برای مردم تلاش کردند.

آیت الله دژکام متذکر شد: یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهید قاسم سلیمانی است که شهادت ایشان جهان اسلام را متحول کرد.

وی در خصوص برگزاری مراسم معنوی اعتکاف نیز عنوان کرد: با کنترل بیماری کرونا امسال مراسم اعتکاف برگزار خواهد شد. این مراسم در شیراز در مسجد شهدا و در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود که در واقع شلوغ ترین اعتکاف جوانان کشور محسوب می‌شود و چند هزار نفر در مسجد شهدا معتکف می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: کانون توجهات بین المللی به موضوع جهان اسلام به ویژه غرب آسیا است از این رو مسلمانان باید توجه ویژه ای به حفظ و تمامیت ارضی این جغرافیا داشته باشند و اسیر دروغ پراکنی های دشمنان اسلام نشوند زیرا هدف آنان تنها ضربه زدن به جهان اسلام است.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: رژیم صهیونسیتی دوباره حرف‌های نامربوطی گفته و برای ایران قوی خط و نشان می‌کشد از این رو باید حواسمان به اینگونه حرف‌ها باشد.

به گفته این مقام مسئول برخی از سران کشورهای اسلامی تحت فریب آمریکا به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونسیتی هستند اما سوال این است آیا مردمان این کشورها از اقداماتی که سران آنها انجام داده اند راضی اند؟ مسلماً با شناختی که مردم جهان از این رژیم دارند هیچگاه راضی به این موضوع نخواهند بود.

آیت‌الله دژکام با اشاره به مقالاتی که در مؤسسات تحقیقاتی آمریکا نوشته شده و نظرسنجی دولت‌هایی که رابطه‌شان را با اسرائیل عادی سازی کردند، گفت: بیش از ۸۰ تا بیش از ۹۰ درصد مردم مخالف با این عادی سازی بودند؛ یعنی اینها با چهار نفر دست نشانده خیال می‌کنند می‌توانند منطقه را تغییر بدهند! در حالی‌که مردم از این دولتهایی که با اسرائیل عادی سازی روابط کرده‌اند متنفرند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا