شهرستان ها

ایستادگی در کنار ولایت دشمنان را به زباله‌دان تاریخ فرستاد 

قوچان ـ مدیر مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: در گام دوم انقلاب با ایستادگی در پای ولایت می‌توان آمریکا، اسرائیل و آل سعود را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری شامگاه جمعه در مراسم روز شهرستان قوچان و گرامیداشت حماسه سی‌ام دی‌ماه ۵۷ در مسجد جامع امام خمینی (ره) قوچان اظهار کرد: امروز خون‌های زیادی برای این سرمایه انقلاب اسلامی ریخته شده و مادران، پدران و همسران بسیاری داغ‌دیده و عزیزان در آن آسیب‌دیده‌اند.

مدیر مؤسسه روایت سیره شهدا با بیان اینکه امروز در گام دوم انقلاب قرار داریم که یکی از شرایط بقای آن جهاد تبیین مورد تأکید مقام معظم رهبری است، گفت: قطعاً روحانیت در این عرصه جلودار بوده اما می‌توان هرکس به‌نوبه خود وظیفه سربازی در این زمینه را برای دفاع از دارایی‌هایمان انجام دهد.

وی ادامه داد: انقلابیون ۳۰ دی ۵۷ قوچان به وعده‌های خدا ایمان داشته و با شک و تردید در راه خود متزلزل نشدند پس اگر امروز مردم هم باراهنمایی قرآن و عترت حرکت کنند هیچ‌گاه گمراه نخواهند شد.

حجت‌الاسلام ماندگاری تصریح کرد: مردم در گام اول انقلاب بزرگی خدا را باور داشته و هیچ‌گاه ناامید نشدند پس خداوند نیز به وعده خود عمل کرده و به آنان نصرت و پیروزی بخشید.

مدیر مؤسسه روایت سیره شهدا یادآور شد: محمدرضا پهلوی گاو شیرده آمریکایی‌ها بود اما آمریکا حتی بعد فرار او از کشور به آمریکا راهش نداد، این اتفاق برای بنی‌صدر با آن‌همه فتنه نیز همین‌طور اتفاق افتاد.

وی با توصیه به نسل گام دوم انقلاب مبنی بر اینکه تنها وعده صادق مربوط به وعده‌های الهی است، بیان کرد: در ابتدای انقلاب مردم مجاهدت سیاسی کردند، در دفاع مقدس هم جهاد نظامی اما امروز مجاهدت در زمینه اقتصادی و فرهنگی اختصاص دارد.

حجت‌الاسلام ماندگاری تأکید کرد: همه باید در عرصه تولید مشارکت کرده و خود یک تولیدکننده باشند تا دشمن به اهداف خود دست پیدا نکند.

مدیر مؤسسه روایت سیره شهدا افزود: مردم در انقلاب پای ولایت ایستادند که خداوند کاری کرد دشمن ملعون ناامیدانه از کشور فرار کند پس در گام دوم انقلاب با ایستادگی در پای ولایت می‌توان آمریکا، اسرائیل و آل سعود را به زباله‌دان تاریخ فرستاد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا