شهرستان ها

امنیت پایدار کشور ثمره جانفشانی های نیروهای سپاه است

سنندج- استاندار کردستان گفت: امنیت پایداری که جمهوری اسلامی دارد، ثمره جانفشانی های نیروهای جان بر کف سپاه و بسیج است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی‌کوشا روز شنبه در جلسه شورای اداری استان در سنندج اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر شاهد حضور یکی از مقامات ارشد نظام خواهیم بود.

وی افزود: در عرصه های مختلف زیربنایی شاهد اقدامات مهمی در استان بودیم که در یک سال گذشته ۱۸۱ کیلومتر راه روستایی در استان ایجاد شده است و رتبه سوم را در کشور داریم.

استاندار کردستان با محکوم کردن اقدامات خصمانه پارلمان اروپا علیه نهاد انقلابی سپاه پاسداران اظهار کرد: تا زمانی که جمهوری اسلامی در حال پیشرفت است و بر آرمان های خود تأکید می کند این دشمنی ها وجود خواهد داشت

زارعی کوشا افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی نهادهایی شکل گرفتند که حکمرانی مردمی شکل گیرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه بسیج از جمله این نهادها هستند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردمی ترین نهاد نظامی است و علاوه بر نقش بسیار اثرگذار و تعیین کننده ای که در بعد نظامی و دوران دفاع مقدس داشته است شاهد خدمات این نهاد در عرصه عمران، آبلدانی و محرومیت زدایی هستیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: امروز بزرگترین پروژه هایی که پیشران توسعه کشور هستند به دست نیروهای توانمند سپاه انجام می شود و در وقایع و حوادث غیرمترقبه نیز این نهاد انقلابی همواره پیشرو بوده است.

زارعی کوشا افزود: در دوران کرونا نیز شاهد نقش آفرینی ویژه نهاد مقدس سپاه و بسیج بودیم.

وی اظهار داشت: امنیت پایداری که جمهوری اسلامی دارد نیز ثمره جانفشانی های نیروهای جان بر کف سپاه و بسیج است.

اعضای شورای اداری استان امروز با پوشیدن لباس نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت خود را از مجموعه سپاه اعلام کردند و همواره حامی این نهاد انقلابی خواهند بود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود نیز به مبحث صرفه جویی در مصرف گاز و برق در استان اشاره کرد و گفت: از همه دستگاه های اجرایی که کمک کردند تشکر می کنیم.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا