شهرستان ها

حضور ۱۵ بانوی ورزشکار خراسان جنوبی در لیگ برتر ووشوی کشور

بیرجند- رئیس هیئت ووشوی خراسان جنوبی از حضور ۱۵ عضو تیم ووشوی بانوان استان در مرحله بعد لیگ برتر کشور خبر داد.

حجت الاسلام وحید خرمشاد در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: تیم ووشوی بانوان استان به عنوان نماینده خراسان جنوبی چندی پیش در چهار دوره قبل لیگ برتر ووشوی سال جاری بانوان کشور در آکادمی ووشوی مجموعه ورزشی آزادی تهران شرکت کرد که برای اولین بار در این رقابت ها حضور داشتند.

وی با اشاره به این که اعضای این تیم ۱۵ نفر هستند که با دو مربی و سرپرست ۱۸ نفر می شوند، افزود: ۶۰ درصد اعضای این تیم بومی خراسان جنوبی و ۴۰ درصد دیگر از ووشوکاران غیر بومی هستند.

خرمشاد با بیان اینکه با توجه به سرمای شدید در استان و افت فشار گاز همه فضاهای ورزشی از جمله سالن خانه ووشوی بیرجند تعطیل شد، افزود: این موضوع سبب توقف تمرین های ووشوکاران شده که امیدواریم با سوخت جایگزینی که تهیه شده از هفته آینده بتوانیم برنامه های هیئت را برای کسب آمادگی هر چه بیشتر ووشوکاران را در فضای مورد نظر برای حضور قدرتمند در رقابت های کشوری را داشته باشیم.

رئیس هیئت ووشوی خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به این که مسابقات ووشو در دو بخش بانوان و آقایان قهرمانی کشور دهه فجر سال جاری برگزار می شود، دهه فجر امسال تنها برنامه های فرهنگی توسط این هیئت اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام خرمشاد عنوان داشت: ادامه لیگ ووشوی آقایان خراسان جنوبی را هم هفته آخر اسفند ماه سال جاری با حضور شش تیم برگزار خواهیم کرد که چهار تیم شهرستانی و دو تیم هم از مرکز استان در این رقابت ها شرکت کرده اند.

به گفته وی، با دعوت از نفرات برتر به حضور در اردوی یک هفتگی که بدون حمایت ورزش و جوانان خراسان جنوبی و حامی مالی برگزار می شود، افراد منتخب برای شرکت در تیم استان برای حضور در مسابقات کشوری انتخاب خواهند شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا