بازار

پرداخت الکترونیک پاسارگاد در ردیف برترین‌ها قرار گرفت

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور توانست به عنوان ۵ شرکت برتر از نظر رشد سریع در بین صد شرکت دوم قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، سازمان مدیریت صنعتی سوم بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برای بیست و پنجمین سال متوالی، شرکت‌های برتر ایران را بر اساس شاخص‌های تعیین شده، رتبه‌بندی نمود و در همایشی که به همین منظور و با حضور مقامات کشوری و مدیران شرکت‌های برتر و بزرگ کشور برگزار شد از شرکت‌های پیشرو تقدیر به عمل آورد.

در این همایش مهمترین نتایج رتبه‌بندی ۵۰۰ شرکت بزرگ کشور بر اساس گزارشی از روند رشد این شرکت‌ها در طی ۴ سال اخیر از نظر رشد سریع، اعلام شد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در این رتبه‌بندی توانست به عنوان ۵ شرکت برتر از نظر رشد سریع در بین صد شرکت دوم قرار بگیرد. معیار اصلی در این انتخاب تغییر رتبه فروش شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد بود که با توجه به منفی نبودن تغییر رتبه فروش شرکت در سال اخیر و زیان‌ده نبودن شرکت توانست به این جایگاه صعود نماید و جزو ۵ شرکتی که بهترین نتایج را کسب کرده به عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع شناسایی و معرفی گردد.

مسیح مشهدی تفرشی مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد لوح تقدیر و تندیس این همایش به عنوان شرکت پیشرو از نظر رشد سریع را دریافت کرد.

شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان یکی از مجموعه‌های بزرگ در صنعت پرداخت کشور، در تلاش است تا هرساله رتبه‌های بالاتری را احراز کند و خوشبختانه طی چند سال اخیر موفق شده با تلاش مدیریت و همت کارکنان سازمان به رشد قابل‌توجهی در صنعت دست پیدا کند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا