شهرستان ها

دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین است

بجنورد- فرماندار بجنورد گفت: دهه فجر بهترین ایام برای جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر باقرپور صبح ۴ شنبه در شورای اداری شهرستان بجنورد که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بر مدیریت صحیح و همراهی مردم در خصوص صرفه جویی گاز تاکید کرد و اظهار داشت: افت فشار گاز در برخی از نقاط کشور ضرورت صرفه‌جویی در سایر نقاط کشور را افزایش داده است.

فرماندار بجنورد با اشاره به اقدامات اخیر پارلمان اروپا گفت: اقدام نمایندگان پارلمان اروپا در راستای تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از شکست برنامه‌های دشمنان در کشور است و شدیداً آن را محکوم می‌کنیم.

وی دهه فجر را خنثی کننده توطئه‌های دشمنان نظام در داخل و خارج از کشور دانست و خاطرنشان کرد: این ایام بهترین فرصت برای جهاد تبیین و ارائه دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی ایران است.

باقرپور گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید در مقابل دشمنان نظام مسلح به سلاح تبلیغ شویم و نسل جدید را با آرمان‌ها و دستاوردهای نظام آشنا نماییم‌.

فرماندار بجنورد بر استفاده از تمامی پتانسیل‌های موجود در شهرستان در جهت اجرای باشکوه ایام دهه فجر تاکید کرد و گفت: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی به صورت ویژه نسبت به اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در سطح شهرستان اقدام نمایند.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا