شهرستان ها

حماسه ۶ بهمن آمل مظهر هوشمندی ملت است/ شهید سلیمانی مصداق سپاه

ساری- معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین حماسه بزرگ ششم بهمن آمل را مظهر هوشمندی ملت بزرگ ایران اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی پیش ازظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن آمب با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام هادی (ع) اظهار داشت: خوشبختانه عقبه استان مازندران در طول تاریخ قابل قبول و دینی است و همواره نسبت به ائمه اطهار (ع) توجه ویژه ای داشتند.

وی با اشاره به نقش آفرینی مردم مازندران در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم آن را نشان دهنده عقبه ارزشمند مردم استان دانست و گفت: حماسه ششم بهمن آمل باید مستند سازی شود زیرا شهدای ما مظهر قدرت و مرکز ثقل وحدت هستند.

وی با عنوان اینکه شهیدان برای بقای دین الهی و مدل سازی انقلاب و حفظ تمامیت ارضی جان خود را تقدیم کردند، گفت: اگر بخواهیم برای انقلاب بزرگ اسلامی پروژه‌ای تعریف کنیم زیرا هوشمندی ملت بزرگ ایران از برجستگی‌ها بوده و حماسه ششم بهمن مظهر هوشمندی ملت ایران است.

سردار معروفی با اظهار اینکه حقیقت حوادث اخیر چیز دیگری است و باید بیان شود، گفت: حقیقت انقلاب را در حوادث مختلف از جمله ۲۲ بهمن به نظاره خواهیم نشست.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اظهار اینکه همه ملت ایران در از بین بردن رژیم فاسد و ظالم نقش داشتند، گفت: بعد از انقلاب دشمن سعی کرد با به راه انداختن جنگ‌های داخلی و سپس جنگ تحمیلی به اهداف و نقشه‌های خود برسد اما همه اقوام و مذاهب پای دین و انقلاب ایستادند و از آن دفاع کردند.

وی ادامه داد: جریان بزرگ ۶ بهمن آمل هوشمندی ملت ایران را نشان می‌دهد که مقابل کمونیست‌ها و محاربین ایستادند و آنها تصور می‌کردند می‌توانند مردم را همراه کنند ولی عمق ایمان مردم به اهل بیت و ولایت و انقلاب اجازه نداد این نقشه به نتیجه برسد.

وی یادآور شد: مردم آمل و مازندران در حماسه ششم بهمن بساط فتنه گران را برچیدند و در دوران دفاع مقدس، ملت ایران با دست خالی در جنگ نابرابر با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت (ع) و وحدت ملی پیروز معرکه شد.

سردار معروفی تصریح کرد: ملت ایران در عرصه های مختلف راه خود را از فتنه گران جدا کرد و به عنوان نموننه مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی به بزرگترین نرم افزار انتقام علیه دشمنان تبدیل شد.

راهبرد انشقاق بین ملت ایران شکست خورده است

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اظهار اینکه ملت در حوادث اخیر نیز هوشمندانه پای نظام و انقلاب ایستاد، گفت: دشمن به هیچ وجه نمی تواند در اراده فولادین ملت انشقاقی به وجود آورد و راهبرد انشقاق در بین ملت ایران شکست خورده است.

وی بابیان اینکه انقلاب ما عاشورایی است و طبق فرمایش شهید سلیمانی ما ملت امام حسین (ع) و عاشورا هستیم، گفت: ملت ایران همواره پای ارزش های اسلامی ایستاده است و دشمن نمی تواند ذائقه و محاسبه ما را در دین تغییر دهد و حسینی وار در این معرکه امتحان و رسالت قرار داریم.

سردار معروفی با محکوم کردن حماقت پارلمان اروپا در قراردادن نام سپاه در لیست تحریم گفت: سپاه پاسداران برگرفته از ملت، با ملت و برای ملت است و در کنار مردم قد کشید و تکیه گاه مردم شده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز قدرت بازدارندگی ملت ایران بسیار ارتقاء یافته است و به فرمایش مقام معظم رهبری سپاه سنگر مستحکم انقلاب است، گفت: سپاه پاسداران جان پناه انقلاب و ولایت است و سدی برای دفاع از ملت ایران است.

وی با عنوان اینکه سپاه پاسداران عباس انقلاب اسلامی و قدرت ساز برای ملت به شمار می رود، گفت: سپاه جان فدای ملت است و سپاه یعنی حاج قاسم سلیمانی است.

سردار معروفی با عنوان اینکه سردار شهید سلیمانی صاحب مکتب است، گفت: نظام ولایتمداری اولین نظام شهید سلیمانی است و حاج قاسم در نظام ولایتمداری منتظر فرمان نیست و شهید سلیمانی به مهر ولی عمل کرده است.

وی نظام سیاسی، غیرت و ناموس پرستی را از دیگر نظام های مکتب شهید سلیمانی ذکر کرد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا