شهرستان ها

توافق نامه تعیین تکلیف اراضی نیروی دریایی ارتش به امضا رسید

بندرعباس – به منظور تعیین تکلیف اراضی در اختیار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تفاهم‌نامه‌ی سه جانبه بین استانداری هرمزگان، اداره کل راه و شهرسازی استان و نداجا به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی اظهار داشت: با پیگیری‌های مستمر انجام شده و با نگاه مساعد امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، این تفاهم نامه امضا و اراضی تحت اختیار نیروی دریایی ارتش موسوم به نخل ناخدا به محدوده شهر بندرعباس الحاق شد.

وی تعیین تکلیف اراضی محصور و پیرامونی سایت نخل ناخدا را از توافقات این تفاهم نامه دانست وافزود: طبق این تفاهم نامه بیش از ۹۰ هکتار از ۲۸۰ هکتار اراضی محصور سایت نخل ناخدا که در اختیار نیروی دریایی ارتش است آزادسازی و الحاق می‌شود همچنین بیش از ۱۶۲ هکتار از اراضی غیر محصور و پیرامونی این سایت هم رهاسازی و الحاق خواهد شد.

استاندار هرمزگان درخصوص بند دیگر این توافق نامه گفت: رهاسازی و الحاق زمین هایی بعنوان معوض، زمین های آزادسازی شده نداجا در بلوار شهید چمران (جنوبی)، مورد موافقت قرار گرفت.

گفتنی است تکالیف طرفین و ضمانت های اجرایی در این توافق نامه روشن شده که پس از دریافت مجوز از ستاد کل نیروهای مسلح و تصویب هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن همچنین ایفای کامل تعهدات استانداری و اداره کل راه و شهرسازی قابلیت اجرایی خواه. داشت

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا